Ga naar inhoud

Beeldscherm


hannetjorven

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geen verbetering.

In bijlage heb ik eens een printscreen van mijn taakbeheer geplaatst.

Dus ik blijf met het blauw ronddraaiend cirkeltje zitten. 

Als ik op mijn rechtermuisknop tik krijg ik een hoop keuzemogelijkheden te zien maar die verdwijnen na nog geen 1 seconde.  Dus kan ik niets aanklikken.  Dit is ook zo voor mijn werkbalken.  Ik klik erop, krijg een nieuw kader maar dan gaat hij weer naar het eerste kader.

Ook zo op internet, ik tik bvb www.hln.be in maar als ik niet rap genoeg ben moet ik opnieuw herbeginnen.

Op Skype kan ik niet meer.  Ik heb een wachtwoord van12 letters of cijfers maar na 2 of 3 letters /cijfers moet ik het paswoord volledig opnieuw ingeven. 

Op de zijkant van mijn laptop knipperen er steeds twee lampjes waaronder die met een hele hoop schijfjes.

Als ik op excel en word gaat dan knippert af en toe mijn scherm.

Ik heb nu die tekst hierboven ingetikt maar hier moet ik bijna ieder lang woord opnieuw Doc3.docxcorrigeren omdat hij sommige letters niet meeneemt.

 

Hopelijk kunnen jullie hier mee verder.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat te lezen ... mission completed ! ;)

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

 

Nog veel computerplezier gewenst.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.