Ga naar inhoud

Windows 10 browsers Quicktime plugin


tomaatje

Aanbevolen berichten

@ Clarkie: bedankt voor de test, super ! ;) 

 

@ tomaatje: fijn te lezen dat je problemen opgelost zijn !

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Als afsluiter: toch een beetje in de war gebracht, het ging wel degelijk om het installeren van de plugin in een browser.

Ik volg namelijk een taalcursus op het internet waarbij geluid en video noodzakelijk zijn. Wanneer ik nu geluid of video aanklik verschijnt de melding 'deze toepassing heeft de quicktime plugin nodig'.

Nog overal op het internet naar een oplossing gezocht maar daaruit blijkt dat dit onmogelijk is: Apple meldt enerzijds dat de quicktime plugin een 32 bit versie is en niet van plan is een 64 bit versie uit te brengen. Anderzijds laten de huidige 64 bit browsers deze plugin niet meer toe om veiligheidsredenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, héél erg bedankt voor deze denkpiste.

Ik heb Apple's Safari browser geïnstalleerd en daar zit de Quicktime plugin automatisch al in.

 

post-31806-0-38528800-1442420212_thumb.p

Net wat ik nodig had: nu kan ik via deze weg mijn taalstudie ongestoord verder zetten.

Nogmaals bedankt voor de uitstekende hulp op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.