Ga naar inhoud

SIM VERGRENDELD


IDEFIX

Aanbevolen berichten

Ik heb juist een IPhone Apple 5 gekregen. Ik ben naar Telenet geweest en die hebben me een nieuwe Sim kaart gegeven en een nieuwe Pin en Puk code; Thuis heb ik de Simkaart in het toestel gestopt en ik kreeg ogenblikkelijk de tekst Sim VERGRENDELD op het scherm. Na diverse pogingen lig ik er nu een uur uit . Ondertussen heb ik die SIM kaart eens in mijn oud GSM mmeke gestoken en daar kan ik nu dus alleen maar naar noodnummer bellen. Ik vermoed dus dat er een probleem met die Sim kaart is. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, IDEFIX zei:

Ik vermoed dus dat er een probleem met die Sim kaart is.

Neen.

 

Probeer een nummer te bellen of de iPhone opnieuw opstarten, dan wordt er gevraagd om de SIM-kaart te ontgrendelen.

Tap vervolgens op 'ontgrendelen'.

De SIM-kaart-pincode heb je -als het goed is- mee gekregen van je aanbieder -in dit geval Telenet- en die zou je moeten weten.

Normaliter is dat 4 x NUL, tenzij je ooit hebt gewijzigd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor de interesse hoor. Ondertussen heb ik de ronde gedaan via Telenet  die na hun deel gedaan te hebben me doorgestuurd hebben naar de Apple store dier me ook niet kon helpen maar waar men me een procedure van 2 blz. lang gegeven hebben m d activatie voor te bereiden.Als dat opgelost is dan kunnen zij het terug activeren mits betaling ven € 25  . Blijkbaar is het spul volledig geblokkeerd wegens ingave van verkeerde code.. Ik heb het dus teruggegeven aan de milde schenker omdat hij over alle nodige informatie beschikt die nodig is . Zelfs als hij het weggooit dank ik hem nog altijd vriendelijk voor de mooie geste met goede bedoelingen.

Probleem is dus niet opgelost maar mag hier wel gestopt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.