Ga naar inhoud

SIM VERGRENDELD

IDEFIX
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb juist een IPhone Apple 5 gekregen. Ik ben naar Telenet geweest en die hebben me een nieuwe Sim kaart gegeven en een nieuwe Pin en Puk code; Thuis heb ik de Simkaart in het toestel gestopt en ik kreeg ogenblikkelijk de tekst Sim VERGRENDELD op het scherm. Na diverse pogingen lig ik er nu een uur uit . Ondertussen heb ik die SIM kaart eens in mijn oud GSM mmeke gestoken en daar kan ik nu dus alleen maar naar noodnummer bellen. Ik vermoed dus dat er een probleem met die Sim kaart is. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, IDEFIX zei:

Ik vermoed dus dat er een probleem met die Sim kaart is.

Neen.

Probeer een nummer te bellen of de iPhone opnieuw opstarten, dan wordt er gevraagd om de SIM-kaart te ontgrendelen.

Tap vervolgens op 'ontgrendelen'.

De SIM-kaart-pincode heb je -als het goed is- mee gekregen van je aanbieder -in dit geval Telenet- en die zou je moeten weten.

Normaliter is dat 4 x NUL, tenzij je ooit hebt gewijzigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal bedankt voor de interesse hoor. Ondertussen heb ik de ronde gedaan via Telenet  die na hun deel gedaan te hebben me doorgestuurd hebben naar de Apple store dier me ook niet kon helpen maar waar men me een procedure van 2 blz. lang gegeven hebben m d activatie voor te bereiden.Als dat opgelost is dan kunnen zij het terug activeren mits betaling ven € 25  . Blijkbaar is het spul volledig geblokkeerd wegens ingave van verkeerde code.. Ik heb het dus teruggegeven aan de milde schenker omdat hij over alle nodige informatie beschikt die nodig is . Zelfs als hij het weggooit dank ik hem nog altijd vriendelijk voor de mooie geste met goede bedoelingen.

Probleem is dus niet opgelost maar mag hier wel gestopt worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.282
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    netsmywifiext
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door pmaris
      Hallo,
      ik wil graag één van mijn Outlook-agenda's (mijn professionele, niet mijn privé-agenda) synchroniseren met mijn IPhone 7 via ITunes. Ik werk met Outlook voor Office 365. Als ik in ITunes op het icoontje van mijn IPhone druk en dan Instellingen - Info, krijg ik het scherm om agenda's te selecteren (zie bijlage). Aangezien ik niet alle agenda's wil synchroniseren, wil ik de optie "geselecteerde agenda's" aanvinken, maar dat lukt dus niet. Iemand enig idee hoe dat komt? Een andere vraag: kan je ergens instellen in welke richting de synchronisatie moet verlopen (van desktop naar IPhone, van IPhone naar desktop of beide richtingen)? Ik herinner me dat je dat in een vroegere versie van ITunes (meerder jaren geleden) kon kiezen. Is dat nog zo? Alvast hartelijk dank voor eventuele tips.
      Met vriendelijke groeten,
      Paul

• Door Bython
      Hopelijk kan er iemand mij verder helpen met dit probleem:

Sinds een paar weken ging mijn icloud mailbox niet meer open in Outlook 2016 (Office 365 Home), na het herinstalleren van icloud krijg ik steeds volgende melding als ik dit opnieuw wil koppelen (zie afbeelding).

Wat ik tot nu toe gedaan heb:

iCloud hersteld Herinstallatie Office iCloud en andere Apple software via Revo uninstaller verwijderd inclusief register sleutels en overblijfsels Gezocht naar restanten zoals plugins e.d. in Outlook Pc meermaals herstart ...  
      Ik krijg het niet meer aan de praat, en ben hier nu al enige tijd mee aan het sukkelen..

Alvast bedankt aan degene die meedenkt of een oplossing heeft hiervoor!

• Door Rob_1953
      Geachte leden,

Ik heb een vraag over het volgende:

Heb lange tijd een Apple MacBookPro gehad en daar had ik een externe harde schijf op aangesloten van het merk WD Elements 1TB.
      Omdat mijn MacBookPro niet meer naar behoren werkt heb ik nu een laptop van Asus met Windows 10 erop.
      Als ik nu mijn externe harde schijf aansluit op mijn Windows 10-laptop dan herkent hij de schijf wel maar de inhoud krijg je niet geopend.
      Wat moet ik doen om de inhoud geopend te krijgen? Heeft waarschijnlijk, denk ik, met het formatteren te maken.

Graag jullie mogelijke oplossing?

Met vriendelijke groet,

Rob_1953
    • Door BenHierNieuw
      Beste leden,

ik heb onlangs van een vriend gehoord dat er van die app's bestaan die je eventuele wijzigingen/updates/nieuwe berichten/... je melden via een notification op iPhone. Ik zoek dringend zo'n app. Het gaat om een website waarop jobaanbiedingen komen en men om ter snelst moet reageren. Kunnen jullie mij helpen aub?? Alvast bedankt!!!!!
    • Door Robbe8
      Mijn apple macbook heeft in het midden van het scherm een dikke streep van verschillende kleuren. Weet iemand of je dit kan repareren of er een goeie oplossing is?

• Nieuwe aanmaken...