Ga naar inhoud

PC werkt niet


Aanbevolen berichten

tja, ik heb ook reeds iets geprobeert in afwachting van een bericht, o.a. avg geïnstalleerd en eens gedefragmenteerd (mss niet nodig).

Problemen zijn er nog altijd, zeer traag, kan de nieuwe versie van IE (11) niet verkrijgen, zeer traag en zo. Gelukkig is IE in werking terug.

Er staan hier iconen van office op die zelfs niet werken, hoe mag ik die verwijderen ( staan ook niet in config.scherm.

Ook staat avast icoon en mossila icoon erop, niet vermeld zoals office. Mss te zien op dit nieuw rsit logje(hier geen problemen mee om op dit bericht te plaatsen).

chrome moet ook weg.

Nog een beetje raad a.u.b. ik denk wel dat er beterschap is, maar toch nog zeer traag.

Dank

Ik hoop op ractie.

Patric

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn een aantal programma's verouderd, zoals IE explorer, ik kan de laatste versie (11 denk ik) niet installeren.

Op bureaublad staat avast en microsoft security, maar die werken niet.Heb avg free geïnstalleerd, die werkt.

Is er geen programma dat alle restjes van niet geInstalleerde of verwijderde programmas opkuist? Of hoe kan ik dit doen, zoals word en powerpont staat op bureaublad, maar niet bruikbaar.Die iconen staan er, er staan ook mappen in de c schijf zonder inoud (ook avast dat weg moet).

Denk dat hij nog te traag is nu,mss nog eens malwate of een zoek doen?

Dank

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij zegt dat hij de gecomprimeerde map niet hier kan maken, is goed op bureaublad vraagt hij.Ik zg ja dan zegt hij bestand niet gevonden of geen leesrechten? Wat nu?

Heb je het bestand CBS.log gekopieerd naar de map mijn documenten?

Dan moet het normaal wel lukken om het bestand te comprimeren.

 


 

Avast kan je normaal verwijderen met AvastClear.

 

Microsoft Security kan je verwijderen met de Microsoft Security Essentials Removal Tool.

Aangezien we niet weten welke versie van Microsoft Security je hebt, zal je allebei de tools moeten proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is helaas niet het logje met de resultaten van de scan.

Kan je alles nog eens overdoen?

 

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

 

Als het bestandje sfcdetails.txt weer leeg is, voeg dan het gecomprimeerde bestand CBS.log toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.