Ga naar inhoud

Thunderbird mails(win7) overzetten naar windows 10 Mail


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Kan er mij iemand vertellen hoe ik het gemakkelijkste al mijn mails van Thunderbird(telenet account) in Windows 7 overzet naar Windows 10 Mail, als het niet moest gaan met de geintegreerde windows mail van windows 10, hoe zet ik het dan over naar thunderbird in windows10.

 

Alvast hartelijk bedankt

 

Stylus

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik het gemakkelijkste gebruik kan maken van de Windows Easy Transfer Tool, Als ik de gegevens heb opgeslagen, moet ik dan best eerst op de andere PC Thunderbird opnieuw installeren vooralleer ik de gegevens er terug opzet? Lijkt me het meest logische? 

 

Alvast hartelijk bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ STYLUS3530,

Als aanvulling op de reacties van clarkie, wellicht overbodig maar toch plaats ik onderstaande ter informatie.

Als u de overstap naar Windows 10 nog niet heeft uitgevoerd, maakt dan eerst een back-up van uw profiel, alle e-mailberichten & contacten.

How do I get Thunderbird on Windows 10 on the desktop home page.

 

Unfortunately, Microsoft totally deleted the Mozilla folders when it did the upgrade install, including all her emails and address book. I had to re-download and install both programs for her and reconfigure her e-mail. Thanks to Microsoft, she will have to also re-establish her address book contacts one by one.

Onderstaande links kunnen ook interessant zijn:

Mozilla Addresses Default Browser Changes in Windows 10

http://blog.ffextensionguru.com/2015/07/19/mozilla-addresses-default-browser-changes-in-windows-10/

Thunderbird and Windows 10 Default Mail App

http://emailmafia.net/2015/07/24/thunderbird-and-windows-10-default-mail-app/

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.