Ga naar inhoud

problemen met Incredimail


zottemus

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

eergisteren vlak na een Advanced system care clean-up kreeg ik mijn Incredimail 2.0 niet meer open, er verscheen een pup up met "critical error".

 

Toen heb ik een update gedaan naar 2.5, nu gaat ie terug weer open maar ik zie enkel mails uit 2012 dus ben al mijn mails van 2013-2014-2015 kwijt. Als er een nieuwe mail binnenkomt dan lukt het wel maar ik weet niet hoe ik terug aan mijn oude mails geraak. En wat het belangrijkste is, ik had veel mails in submappen gestoken oa facturen , klanten, .... en die mappen zie ik niet meer staan.

Ik weet dat velen onder jullie geen voorstanders zijn van incredimail maar ik heb er nooit problemen mee hiervoor en hoop dat er iemand me kan helpen.

Mijn pc draait op windows7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is niet Incredimail maar Advanced system care dat je gebruikt hebt, die software zorgt meer voor problemen dan dat het goed doet (helaas).

Ik gebruik advanced system care dus niet maar wordt er voor de clean-up zoals jij dat noemt een back- up gemaakt die je kan terug plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  1. Ik gebruik al jaren advanced system care voor hem even te scannen op rommel en virussen dus dat kan het niet zijn. Ik heb al een herstelpunt gedaan maar dat heeft ook geen verschil uitgemaakt.

Kan ik het programma incredimail  volledig verwijderen vd pc en er dan terug op installeren zonder de oude mails die ik nu nog heb kwijt te zijn?

Ik ontvang er mails op van hotmail en gmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat advanced system care betreft ben je zie ik ook al in vorige door jouw gestarte topics er van op de hoogte gebracht wat wij er van vinden, wil jij het behouden is dat je persoonlijke keuze.

 

Het verdwijnen van mappen of.... in incredimail zal je hoogstwaarschijnlijk niet oplossen door het programma te verwijderen wil je het toch uitvoeren...maak best eerst een back-up, hoe lees je hier.

 

Verder weet ik niet hoe de instellingen staan in Gmail of andere accounts maar ga eens naar de webmail en kijk of je daar nog e-mails terug vindt.

 

Belangrijke e-mails bewaar je ook best op een tweede locatie via de knop opslaan als.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Helaas niet Clarkie,

 

ik kan wel in mijn hotmail gaan en zie daar wel de oudere mails maar ze laden niet in de incredimail. Alles wat nieuw is van mails komt wel netjes binnen in incredimail.

Heb het programma verwijderd en enkele keren terug geinstalleerd, ook de oudere versie 2.0 ervan maar blijft hetzelfde. De mappen met alle onderverdelingen van mijn klanten ben ik kwijt.

Ik kan wel advanced system care verwijderen van pc als u dat aanraadt ( mijn vriend had dit op mijn pc gezet) maar gaat dit iets veranderen denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Advanced system Care kan heel wat problemen veroorzaken.

Het belooft een schonere, snellere en veiligere PC maar die kan je perfect hebben zonder Advanced System Care.

 

 

 

Helaas niet Clarkie,

 

ik kan wel in mijn hotmail gaan en zie daar wel de oudere mails maar ze laden niet in de incredimail. 

 

Als het die e-mails zijn die je terug op je computer wil krijgen kan je die vanaf hotmail naar je zelf versturen.

 

Mis je nog e-mails? Ik heb totaal geen ervaring met Incredimail en denk de meesten niet maar kijk eens of je op volgende locatie: Documents & Settings/User/Local Settings/Application data/IM/identities

 

Je kan ook met recuva proberen de verdwenen mappen terug te vinden. Let op dat je geen extra software mee gaat installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.