Ga naar inhoud

Microsoft exell starter


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Niet dubbelklikken op Microsoft Office Starter 2010, maar 1 keer klikken. Als het goed is, dan heb je daarna bovenaan de keus tussen Verwijderen en Wijzigen. In jouw geval zou je dan Wijzigen moeten kiezen.

 

Maar lees eerst de informatie op deze website over Microsoft Office Starter: http://aps2.toshiba-tro.de/kb0/TSB3A03IL0000R01NL.htm

Is het probleem dat daar beschreven wordt gelijk aan jouw probleem?

Heb je iets aan de daar voorgestelde oplossingen, bijv. rechtsklikken op een Word of Excel bestand en dan kiezen voor Openen met... Microsoft Office Client Virtualization Handler?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag porrelaar,

Enkele ogenblikken terug hadden wij hier een stroomonderbreking en ik heb een systeemherstel moeten doen en nu blijken de Excel en Word starters het terug te doen. Geen probleem.

uw tips en voorstellen heb ik bekeken, hoewel ik daar weinig van begrijp want ik ben een leek , maar heb die opgeslagen zodat ik ze kan raadplegen en eventueel toepassen moest ik andermaal dezelfde situatie ondervinden.

Mijn ander probleem is dat mijn batterij niet oplaadt maar die heb ik toch niet nodig (?) gezien ik altijd met de netstroomkabel werk. Of toch ?

Feit is dat , wegens een klein accidentje , ik het schuifslot achteraan niet meer kan bewegen, zit slot, om de batterij uit te halen om eventueel te vervangen. Zou de ganse achterkant moeten losvijzen om te bekijken.

Wat ook zeer storend is zijn de vele reclames die op het scherm komen , telkens ik iets open doe of zoals hier als ik mijn antwoord wil doorsturen naar jullie. Altijd die zaken voor weddenschappen en dat ik uitgekozen ben om een cadeau te krijgen enz......

is daar iets tegen te doen of een programma te gebrui!ken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites