Ga naar inhoud

mijn AVI videos worden niet meer herkend op dvd speler


lucderoeck

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Sinds jaar en dag gebruik ik cdburnerxp om mijn avi bestanden te branden en deze af te spelen op mijn dvd speler. Dat werkte altijd prima. 

 

Enkele dagen geleden echter maakte ik een avi file en brandde dit op een dvd-r zoals altijd, maar nu herkend mijn dvd speler dat formaat niet ineens. Heb ten einde raad de dvd speler terug op fabriekinstellingen gezet, maar dat werkt ook niet. 

 

Het is een Toshiba dvd speler die divx, vcd, svcd en dvd video herkent. 

Wat raadt u mij aan? 

 

Luc

 

toshibasd1010ke2manual.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruikte vroeger altijd format factory en dat werkte goed, maar onlangs bij een update werd er een virus waarschuwing gegeven, dus nu heb ik freemake converter gebruikt. Het zal daar aan liggen dan waarschijnlijk? Instellingen es veranderen of format factory terug installeren zal dan wel helpen (antivirus uitschakelen ).

 

Bedankt voor de info alleszins Clarkie.

 

Luc

 

Onderwerp gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Clarkie,

 

Op mijn laatste post heb ik gezegd dat ik FREEMAKE heb gebruikt en dat het sindsdien is misgelopen. Toch geeft U mij een link naar freemake...

 

Ik heb ondertussen format factory terug geïnstallerd en ik moet nog de juiste dingen instellen....ik hoop op goede resultaten....

 

Fijn weekend,

 

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Luc,

Even inbreken  :xd: 

Freemake video converter zelf is een clean programma's en veilig te gebruiken, maar wordt vaak met 'extraatjes' (Potentially Unwanted Programs) geleverd, zie deze link voor meer infromatie.

Zo ook Format Factory wordt geleverd met Potentially Unwanted App, zie deze link voor meer informatie.

Gebruik HandBrake (free & clean) om video te converteren.

Zie HandBrake Guide voor meer informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt iEscape voor de nuttige info. De onnodige software bij format factory en freemake zijn eenvoudig uit te schakelen, wat ik dan ook gedaan heb. Daar kan het niet aan liggen. Ben wel blij dat er nog een converter bestaat zoals HandBrake. Heb die direct gedownload en het ziet er goed uit, ook goede achtergrond informatie.

We gaan nog eens proberen......

Nogmaals dank!

Fijn weekend!

Luc

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Luc,
 

Ben wel blij dat er nog een converter bestaat zoals HandBrake. Heb die direct gedownload en het ziet er goed uit, ook goede achtergrond informatie. We gaan nog eens proberen...... Nogmaals dank!


Succes en graag gedaan.
Laat maar weten of het lukt.
 

Fijn weekend! Luc


Insgelijks een fijn weekend toegewenst  :xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.