Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een mod voor een shoutbox is er, daar ben ik zo goed als 100% zeker van voor een smf forum.

Nu een mod voor een chatbox zal er ongetwijfeld ook wel zijn vermoed, ik kijk wel even voor je.

Je kunt een IRC server installeren en vervolgens een web client installeren op je site bijvoorbeeld PJIRC.

Verder kan je ook eens hier een kijkje nemen, is een makkelijkere oplossing om een chatbox te integreren ine smf forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mod voor een shoutbox is er, daar ben ik zo goed als 100% zeker van voor een smf forum.

Nu een mod voor een chatbox zal er ongetwijfeld ook wel zijn vermoed, ik kijk wel even voor je.

Je kunt een IRC server installeren en vervolgens een web client installeren op je site bijvoorbeeld PJIRC.

Verder kan je ook eens hier een kijkje nemen, is een makkelijkere oplossing om een chatbox te integreren ine smf forum.

Weet je wat het met deze chat is je C panel loopt vol dat is een nadeel vandaar mijn vraag.

vr gr Martina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk zelf ook met cpanel en daar staat phpmychat maar dat had ik toch niet aangehaald bij mijn weten.

Kan je wat vollediger feedback geven aub want ik begrijp jou vraag eigenlijk niet zo goed.

Oke sorry,ik ben dus op zoek naar een chat voor op mijn forums heb er nu even 1 op staan van webhelpje,maar die Ajaxchat die haalt op je Cpanel zo mij dat is verteld je berichten niet weg dus loopt je Cpanel vol.

De chat die jij hier noemt heb ik 2 dagen op mijn forum gehad en was erg langzaam en werkt dus voor mij niet.

Ik hoop dat ik het goed heb verteld nu.

vr gr Martina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een IRC kanaal zou makkelijk zijn, maar het nadeel van een IRC kanaal server draaien dat mag bij sommige hosters niet. omdat dit vreselijk veel van de server vraagt. En wordt je account dus gewoon verwijderd.

Je zou zelf een stukje AJAX kunnen schrijven, die met een database in connectie staat. En daar elke 4 seconden een syncronisatie doet. Je gebruikt hiervoor dus AJAX zodat de pagina niet continu refreshed. maar gewoon de nieuwe berichtjes bovenaan laat zien.

Zodra je dan bijvoorbeeld op het knopje prune (of leeghalen) hebt geklikt, wordt alles direct uit de database gehaald.

Je zou hier bijvoorbeeld de tabel kunnen laten verwijderen (zodat alle berichten weg zijn) en daarna de tabel kunnen laten aanmaken (en dit mag dan ook alleen maar toegankelijk zijn voor administrators)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.