Ga naar inhoud

pc weer traag, en google chrome start traag op in het begin.


Aanbevolen berichten

Je gebruikt waarschijnlijk een usb toetsenbord.

Probeer eens of je een toetsenbord kan vastkrijgen met PS/2 aansluiting en probeer daarmee in het bios te komen.

Je kan ook proberen om in een pc winkel een adapter van usb naar ps/2 voor toetsenbord vast te krijgen.

Je hebt ze in purper voor toetsenbord en in groen voor muis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je eigen muis en toetsenbord zijn draadloos?

 

Had ondertussen een stekker binnen gekregen PS/2 /usb de ommanteling is wel groen toen ik hem bestelde stond er niet bij groen of paars dus ga ik van uit dat dit gelijk is.

Er is wel degelijk verschil tussen groen en paars.

Je hebt ze in paars voor toetsenbord en in groen voor muis.

 

Probeer een paarse adapter te vinden en probeer dan met het geleende toetsenbord of je in het bios geraakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de stekker online besteld want we hebben hier in de buurt geen pc zaak,

 

heb nummer van stekker ingevoerd via google 501215 0004 CU china en wat blijkt het een adopter voor mouse.

 

Heb onder tussen die firma een mail gestuurd dat ik een adopter wil die speciaal is voor toetsenbord die ik toen op hun site zag.

 

dus het duurd nog even voor dat we verder kunnen.

 

 

alvast bedankt voor het mee denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een gezeur om een stekkertje 

 

Beste Henk,

 
 
De interne bedrading van de paarse en groene adapter is identiek.
 
Zie de volgende link:

 
Uw toetsenbord moet echter wel ondersteund worden zonder drivers, anders gaat een aansluiting via de PS/2 poort niet werken.
 
 
--

Met vriendelijke groet,

Peter 
Klantenservice

 

nu snap ik er niks meer van.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kreeg deze uitleg van dat bedrijf die dat stekkertje verkocht voor de toetsen bord zaten geen drivers gewoon usb er in en klaar was het.

 

 

en dit kreeg ik van logitech

 

Beste Henk,

Bedankt voor u mail. onze excuses voor de lange wachttijd. Ik raad u aan om het volgende te proberen. update the firmware via het configuratiescherm, apparaatbeheer selecteer vervolgens uw toetsenbord uit de lijst van gekoppelde apparaten en selecteer deze door op uw rechter muis knop te drukken. Selecteer in het menu dat verschijnt op update firmware.

Ook raad ik u aan om het moederbord te updaten. Voor meer informatie met betrekking tot het updaten van het Moederbord kunt u het best contact opnemen met Microsoft. 

Daarnaast raad ik u nog aan om via de Logitech Setpoint software the functie knopen aan te passen. En om de functie om de F toetsen alleen te gebruiken in combinatie met de FN toets uit te zetten.

Ik hoop u hiermee voldeonde geinformeerd te hebben. Mocht u nog andere vragen hebben neem dan gerust opnieuw contact op met Logitech. 

Het referentienummer van uw probleem is 01303022. Noteer dit voor toekomstig gebruik. Hierdoor kunnen we snel uw contactgeschiedenis vinden als u meer hulp nodig heeft. Als we geen antwoord ontvangen, wordt uw ondersteuningsverzoek gesloten en op 'opgelost' ingesteld. We sturen u een enquête zodat u feedback kunt geven.

Ga naar support.logitech.com om telefonisch contact met ons op te nemen of extra informatie te verkrijgen (Veelgestelde vragen, Forum, Handleidingen, enz.).

Met vriendelijke groet,
Lucas
Logitech-klantenservice 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.