Ga naar inhoud

kan windowsicoontje venster, vergrootglas, edge en alle andere rest niet openen op taakbalk


mellinda

Aanbevolen berichten

Nog steeds de 3 iconen waar geen beweging inkomt.

Ik vond het vreemd dat internetexplorer wel leek te werken vanop het bureaublad.

Toen dacht ik: dat hoort toch edge te zijn in widows 10 of "internetexplorer" en niet "iexplore" met een smiley naast de optieknop???

Weet nu even niet te denken hoe dat ding daar op is geraakt... ik zal een screenshot ervan zenden in deze bijlage, ik begin me wel lichtelijk zorgen te maken nu aangezien het al paar favorieten heeft waarvan ik dacht dat ik ze in edge opsloeg en ik er ook betalingen mee heb uitgevoerd via pc banking...

Sorry voor de opgevulde vakken, kon mijn paintprogramma niet meer lokaliseren aangezien ik niet aan mijn zoekknop kan.

 

bureaublad printscreens.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren zat hij  2x achter elkaar vast en werkte alleen mijn resetknop van mijn pc.

Vandaag was ik aan het werken in word en een half uur werk is verloren: opeens blauw scherm met gezichtje : "iqrl_not_less_or_equal".

voordat ie de melding gaf en alle programma's 1 voor 1 vastliepen nog snel mijn taakbeheer kunnen openen, mijn schijven alsook processor stonden alle3 op 0% :hmmmm:

Is het best voor veiligheid toch van alle bestanden een backup te maken? Of alleen de hoogstnoodzakelijke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er iemand mij kunnen begeleiden eventueel met het totaal leegmaken van beide schijven en een volledige herinstallatie van windows 10 (ookal heb ik die niet op cd-rom maar was het een digital download)? Ik geef het op, begin al m'n usb poorten kwijt te geraken, nogmaar 1 van de case zelf die werkt en nogmaar 3 van mijn moederbord. Harde schijven kraken ook bijzonder luid wanneer ik mijn bestanden naar mijn externe wou kopieeren :(  mijn externe werd ook opeens oververhit terwijl hij op m'n pc bezig was de voornaamste bestanden te kopieren... terwijl ik hem later inplugde op mijn laptop toen was der niets aan de hand...

 

is het dat er toch iets misloopt op mijn pc zelf softwarematig of gewoon dat mijn onderdelen versleten zijn, ik ben clueless...

 

Zou er eventueel nog iets aan te doen zijn of gewoon korte pijn en alles leeghalen met herinstallatie? ironisch genoeg was hij pas 5 maand geleden geherformateerd geweest en toen bolde alles voor 4 maand prima :hmmmm: had toen ook m'n voeding laten testen die was ok...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.