Ga naar inhoud

UPDATES


Jean Paul

Aanbevolen berichten

niets gedaan  op voorgaande bericht.

 

Ik heb zo eens rondgezien  in Google naar oorzaak van foutcode 80070002.  en stuitte op een link hierover. zie bijlage 

Daar speelde een video af ivm dit probleem  maar het ging  te   rap en in het Engels.  Zegt dit  u iets ?

 

PS :  in oktober moest ik de defecte batterij van de laptop laten vervangen.   Hierbij heeft men IE 11  verwijderd en Google Chrome in plaats gezet.

Kan hier de oorzaak soms zitten ,

post-2972-0-05802000-1450111436_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

PS :  in oktober moest ik de defecte batterij van de laptop laten vervangen.   Hierbij heeft men IE 11  verwijderd en Google Chrome in plaats gezet.

Kan hier de oorzaak soms zitten

Waarschijnlijk niet maar IE 11 verwijderen is helemaal niet nodig bij het vervangen van een batterij.

Welke reden heeft men opgegeven om IE 11 te verwijderen en chrome te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17/12   11.25

 

men zei dat Google Chrome vlugger werkt. 

Momenteel werkt het maar......  opletten geboden.

 

kan dezeomschakeling de oorzaak zijn van het ontstaan van foutcode 80070002  ?

 

Er zijn momenteel al 37 updates beschikbaar maar worden niet geinstalleerd.

 

Bij afsluiten doet hij  1 update van 37   en dan neemt hij er één van tussen,  maar voorbereiden of configureren gebeurt niet.

Dus worden ze niet geinstalleerd.

 

 

PS : een vriend stuurde mij dit door :  bijlage                   IS DIT GOED ?   ik heb nog niets geprobeerd maar wacht op jullie advies en hulp .

 

Wat gebeurd er nu verder ?  Moet ik de pc terug naar de winkel brengen ?

post-2972-0-75506100-1450348387_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al wat in de bijlage staat, hebben we al geprobeerd maar zonder resultaat.

 

Ik vrees dat we er op deze manier niet gaan uitgeraken en dat je inderdaad best met de pc terug naar de winkel gaat om windows opnieuw te laten installeren.

Zorg er wel voor dat je eerst al je persoonlijke bestanden kopieert naar een externe schijf als je ze niet wil verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Za 26/12/2015  11.00

 

Goede morgen,

 

Zoals vermeld in #105  hierboven  zou dit de beste manier geweest zijn.

Zo gezegd, zo gedaan.

Ik heb nu de pc terug, na een week andermaal,  en de zaak lijkt opgelost. Hij doet weer normaal en hoop dat het zo blijft.

Updates worden weer afgewerkt zoals voorheen.

vanzelfsprekend ben ik  zaken kwijt doordat de  technieker  er precies met de grove borstel is doorgegaan. (valt nog mee)

Ik kan nu wel geen pps en andere beelden meer open doen  ( van Windows XP)  wat ik wel kon.  Waarschijnlijk moet ik een andere "open met " zoeken. 

Met wat kan ik dan de oude zaken , gemaakt in XP  openen ?

 

Grt

Jean Paul :santaclaus:   Vrolijke Kerst en beste wensen  voor 2016  aan alle helpers en mijn dank voor de gegeven hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik kan nu wel geen pps en andere beelden meer open doen  ( van Windows XP)  wat ik wel kon.  Waarschijnlijk moet ik een andere "open met " zoeken. 

Met wat kan ik dan de oude zaken , gemaakt in XP  openen ?

PPS bestanden kan je normaal gezien openen met Powerpoint van Office.

Heb je office ook opnieuw geinstalleerd?

 

Welke andere bestanden kan je ook niet meer openen?

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Normaliter krijg je nu de lijst met alle geinstalleerde programma's te zien.

Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."

Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo  27/12/2015  10.57

Dag,

 

Ik heb zopas het ontbrekende programma POWERPOINT VIEWER  terug geplaatst   en kan de PPS openen.

 

Ik had gevraagd om IE 11 terug te plaatsen maar hebben dat niet gedaan.

Ondertussen begin ik Google Chrome nu wat te kennen  enondervind geen problemen.

 

Wat indien ik het niet als browser wens, wat heb ik dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.