Ga naar inhoud

UPDATES


Jean Paul

Aanbevolen berichten

Internet Explorer is nog altijd aanwezig op je systeem, enkel de snelkoppelingen zijn er niet meer.

 

Wanneer je met rechts klikt op iexplore kan je Internet Explorer weer aan je taakbalk vastmaken en heb je ook de mogelijkheid om een snelkoppeling naar Internet Explorer op je bureaublad aan te maken:

 

567febee7ac79-ie_snelkoppeling.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, ik hou deze info bij  zodat ik eventueel later nog kan wijzigen.

 

Ik denk dat we nu dit hoofdstuk "UPDATE"  kunnen afsluiten . Ik heb veel gezien en gezweet maar dit was niets in vergelijk met het nodige geduld en inzet waarmee jullie mij hebben willen helpen.

Het is moeilijk om dit allemaal via schriftelijke weg uit te leggen en een goed resultaat te bereiken.

 

Langs deze weg wil ik mijn ongelooflijke grote dank betuigen aan alle medewerkers daar die mij hebben geholpen.Dat ik uiteindelijk toch terug naar de winkel moest neem ik er graag bij want de pc  marcheert weer .( vingers gekruist )

 

Bij deze wens ik jullie allen een Vrolijke Kerst en een voorspoedig nieuw en gezond 2016.  :santaclaus:  :ciao:  :congrats:

Sluit ik dan af of sturen jullie nog iets ?

Daaaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.