Ga naar inhoud

automatiseren gegevens kopiëren


RenéP

Aanbevolen berichten

De oude dBaseIII+ tabellen heb ik niet meer. En een oude PC al helemaal niet. Ik heb wel op papier het dBaseIII+ programma dat ik heb gebruikt voor Access. (Met behulp van veel opzoekwerk). Een overzicht van het overboeken en afsluiten van een maand heb ik je al gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik denk dat ik (hopelijk voorgoed) de  melding Fout bij laden van DLL niet meer krijg.

 

Ik las ergens:

Kopieer C:\ Program Files (x86) \ Common Files\ Microsoft Shared\ Dao \ Dao360.DLL 

naar C:\ Program Files (x86)\ Microsoft Office\ Office 12

Wat ik dus gedaan heb.

 

Jouw frmA heeft in elk geval nu wel gewerkt, d.w.z. het programma toont wat het uitvoert. Ook andere testjes zijn zonder die irritante melding, die  al geruime tijd voor ongemak gezorgd heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

frmA toont de aantal records, dan de record die in behandeling is. De totaalbedragen per rekening kloppen niet en er verschijnt na elke rekening de melding U staat op het punt 0 (rijen) bij te werken...Indien Ja, wijziging kan niet meer ongedaan gemaakt worden. etc.

Er worden geen gegevens naar het Grootboek geschreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.