Ga naar inhoud

automatiseren gegevens kopiëren


RenéP

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat ziet er prima uit. Mijn tblBoekingen ziet er ongeveer ook zo uit. Alleen onder elkaar en niet naast elkaar. En er wordt gewerkt met een notie van HoofdBoeking Ja/Nee. Jouw bovenstaande verrichting 1 toont tblBoekingen dus op de volgende manier:

 

BoekingNr  TegenboekingNr  RekeningNr  Boekcode  Periode     Datum             Omschrijving      Bedrag  Hoofdboeking

    1                    0                          120             148           11          15-11-2015      Ritnr 47 taxi12     85,-          Ja

    2                    1                          190             148           11           15-11-2015      Ritnr 47 taxi12    85,-           Nee

 

 Het formulier Boekingen kent de volgende invoervelden:

Datum, Periode (wordt automatisch als maandnummer ingevuld),  Boekcode (nummer van de pagina waar deze transactie terug te vinden is), Van Rekening, Naar Rekening, Omschrijving, Bedrag.

Je ziet: er wordt maar 1x een datum ingevuld. Bij het wegschrijven van RekeningA naar RekeningB vult het programma bij beide rekeningen de datum in. Vandaar die twee datums.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zo zou dat in mijn tblBoekingen er uit zien. Er kan nog een kolom met datum weg als deze steeds dezelfde is.

Maar ik probeer nog even deze van jou aan te passen..nog even geduld ,-)

 

Dag plx,

 

Hoe kan ik duidelijk maken dat dit bericht niet uit ongeduld voortkomt, je niet storen wil en dat ik toch graag iets van je zou willen horen?

 

Groet,

René

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.