Ga naar inhoud

Windows 8 pro terugzetten naar fabrieksinstellingen


VinceThePrince

Aanbevolen berichten

De Upgrade van Windows 8 naar 8.1 voer je in principe uit via Windows Store.

Ga je toch via een installatieschijf uitvoeren dien je een productcode in te geven.

 

Je kan via deze link de download uitvoeren, dan brand je het bestand op een dvd via je brandsoftware d.m.v. de functie "image branden".

Start dan de computer op vanaf het pas gebrand schijfje en voer eens pc vernieuwen uit aan de hand van deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mijn computer niet meer opstarten, dus ik kan deze update niet doorvoeren.

 

Mits deze tool voor windows 8.1 is, gaat dit ook gaan nu in mijn situatie? In de situatie van gewoon windows 8 pro?

 

Deze update is nooit uitgevoerd geweest.

 

Hopelijk werkt deze tool ook voor gewoon windows 8 en kan ik hierdoor terug mijn computer aan de praat krijgen.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je de computer niet meer kan opstarten weten we al.

In bericht 42 is de downloadlink aanwezig naar de installatieschijf Windows 8 Pro 64 bits die ook op jouw computer aanwezig is.

Dat Iso bestand moet je na het downloaden branden op een dvd via de functie "image branden".

Dan dien je vanaf dvd op te starten, hoe dat moet en hoe je die schijf verder moet gebruiken staat ook in bericht 42 (link naar handleiding).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.