Ga naar inhoud

Windows 8 pro terugzetten naar fabrieksinstellingen


VinceThePrince

Aanbevolen berichten

Hij start op en geeft melding: automatisch herstel voorbereiden, erna heeft tie melding problemen zoeken op deze computer.

Hierna krijg ik dat blauw scherm waarvan ik een foto heb genomen.

Als ik kies voor afsluiten (via die foto), dan sluit hij af en bij het opstarten heb ik hetzelfde als hiervoor.

Bij geavanceerde opties heb je doorgaan naar windows 8, de pc uitzetten, een apparaat gebruiken (windowsherstel dvd of usb drive) en problemen oplossen.

- Doorgaan naar windows brengt mij terug bij het blauwe scherm dus gaat niet

- de pc uitzetten heeft ook weer tot gevolg het blauwe scherm

- apparaat gebruiken, heb geen cd van windows 8 mits deze standaard op me pc stond

- problemen oplossen bevat meerdere mogelijkheden

Pc vernieuwen

Fabrieksherstel

Geavanaceerde opties

De eerste twee werken niet!

Geavanceerde opties bevatten: systeemherstel, herstellen met intstallatiekopie, automatisch hersrtellen, opdrachtprompt, instellinge van Uefi-firmware, opstartinstellinge

Hiervan gingen systeemherstel niet, heb geen installatiekopie en ook automatisch herstellen ging niet.

De rest ken ik niets van en heb ik dus ook niet geprobeerd.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zitten we écht wel in de problemen. De allereerste actie van tereugzetten naar fabrieksinstellingen, zal dan vermoedelijk heel je OS in de soep hebben doen draaien. De gevolgen ervan zijn nu pas merkbaar, door het aantal herstelfuncties dat je niet (meer) kan gebruiken. Want net in die herstelfuncties zaten de mogelijkheden om je systeem terug op te starte?

 

Heb je al eens geprobeerd om op te starten in "veilige modus" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het opstarten van de PC, constant blijven tokkelen op de F8-toets. Indien die reageert, zou je - in normale omstandigheden - in de "veilige modus" moeten terechtkomen, waar weer een aantal opties voorradig zijn om een opstart te doen. Benieuwd of je daar ook op hindernissen vastloopt ... want anders zou die eerste terugkeer naar fabrieksinstellingen wel eens de grote boosdoener van alle huidige problemen kunnen geweest zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Heb de opstartinstellingen kunnen zien en zowel veilige modus als foutopsporing geprobeerd. Maar hij komt telkens op hetzeflde scherm uit van automatisch herstel voorbereiden en dan erna probleme oplossen en dan heeft hij iedere keer dat blauw scherm waarvan ik een screenshot heb genomen.

Wat hiermee te doen? Heb al dagen niets meer kunnen doen.

Apfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.