Ga naar inhoud

schone installatie uitvoeren van windows 10


Gast

Aanbevolen berichten

Voor zover ik al gelezen heb werkt het opnieuw instellen via systeemherstel enkel als je terug gaat van Windows 10 naar Windows 8.

Heb die functie dus zelf nog nooit getest of nodig gehad, maar je kan altijd proberen.

Heb het even opgezocht, zie deze link.

Persoonlijk zou ik voor de ingebakken mogelijkheden van de fabrikant gaan.

 

post-9560-0-63038900-1449994962_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ja, daar dacht ik in feite ook aan, nu, gisterenavond na nog wat zoekwerk stond op de herstel cd's van toshiba zelf een duidelijkere uitleg als in de handleiding, moet  eerst eerste cd in optisch centrum steken, dan computer terug opstarten en direct bij het opstarten F12 toets ingedrukt houden, krijgt dan menu en dan moet je dit optisch centrum (cd speler van laptop) aanduiden en dan gebeurt het fabrieksherstel met duidelijke begeleiding, ben nu bezig met de laatste updates van windows 7 te doen, wel een pak werk, hopelijk is het probleem met windows 10 opgelost als ik het er terug opzet, hou je op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, heb er inderdaad mijn bezigheid mee gehad :xd: , maar alle problemen zijn er wel mee opgelost :P , start op minder dan een minuut op, ook geen gekende porblemen meer van voor de installatie ivm updates enz, alleen moet ik sommmige programmas nog herinstaleren, bv bij thunderbird ben in mijn verzamelde adressen kwijt, zal ze op een op of andere manier moeten kunnen kopieren van andere laptop of zo, weet nog niet goed hoe hieraan te beginnen, tweede punt, microsoft office 2007 moet ik er ook terug op één of andere manier opkrijgen, heb hier geen schijfje voor, is oem software met code, en als laatste, ik laat mijn pdf bestanden openen door firefox (staat zo ingesteld in firefox), maar als ik in menu standaardprogramma's toekennen firefox aanvink en alle toepassingen vraag hierdoor te openen lukt het niet, ook als ik specifiek voor een pdf bestand te openen toewijzen gebruik komt Firefox hier niet meer in voor als app, meen mij nochthans te herrineren dat dit vroeger wel lukte, adobe reader staat bij mij uitgeschakeld in firefox, kan ze eventueel wel laten openen door edge maar zou toch graag terug door firefox laten openen, ben daar nogal fan van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, laptop blijft wel soepel draaien, tijdwinst opstarten plus minus twee minuten, afsluiten ook meer dan minuut, microsoft office 2007 krijg ik blijkbaar niet meer geinstalleerd, wel een probleempje bij Firefox, als ik iets wil versturen vanuit browser met het envellopje in werkbalk browser om thunderbird op te starten slaat firefox tilt; blijft proberen en er komen eindeloze tabbladen tevoorschijn, is raar want op andere laptop functioneert dit nog wel een firefox is op beide browsers geinstalleerd met sync funtctie, weet je nog iets wat ik kan doen om deze laatste problemen op te lossen, trouwens nog eens hartelijk dank voor Uw ondersteuning hé, ik geef toe, je hebt mijn bezigheid met mij gehad :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 microsoft office 2007 moet ik er ook terug op één of andere manier opkrijgen, heb hier geen schijfje voor, is oem software met code

 

 

microsoft office 2007 krijg ik blijkbaar niet meer geinstalleerd,

 

 

Ik weet niet of je via deze weg ook een OEM versie kan downloaden, maar proberen kost hier eigenlijk niks.

 

 

een probleempje bij Firefox, als ik iets wil versturen vanuit browser met het envellopje in werkbalk browser om thunderbird op te starten slaat firefox tilt; blijft proberen en er komen eindeloze tabbladen tevoorschijn, is raar want op andere laptop functioneert dit nog wel een firefox is op beide browsers geinstalleerd met sync funtctie

 

 

 

Ben geen Thunderbird en firefox gebruiker, staat Thunderbird als standaard e-mailprogramma ingesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op deze manier lukt het inderdaad om office 2007 terug te installeren via enkele omwegen zoals microsoft account invoeren en meerdere keren produktsleutel invoeren, maar, hij staat erop en werkt :top: , firefox en thunderbird zijn beide standaardprogramma's, alles werkt zowel in thunderbird als in firefox uitgezonderd dus dat envelopje bovenaan scherm om iets te versturen via mail (artikel of zo met link), raar geval, wantop andere laptop werkt het wel en ik hen firefox sync al geruime tijd ingesteld omdat het handig is, wat op ene laptop aan instellingen, bladwijzers enz staat wordt automatisch op de andere ook aangevuld bij het opstarten, heb firefox al tweemaal terug verwijdert maar het probleem komt gewoon terug, als ik op envelopje klik worden er tal van tabbladen aangemaakt en draait firefox dol blijkbaar, kan hem dan ook niet meer afzetten op gewone manier (rood kruisje bovenaan scherm) maar moet via taakbalk dan afsluiten

post-6732-0-18394200-1450196870_thumb.pn

post-6732-0-12939200-1450196898_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het probleem is zoals gezegd als ik op envellop embleem tik in firefox bovenaan scherm dat firefox blijkbaar op hol slaat, kan dan in feite geen ander programma meer openen, het lukt me enkel nog een screenshot te maken als ik in systeemvak op capture druk afdrukken, firefox lijkt wel dol te draaien, komt voortdurend terug ook bij proberen opstarten ander programma, demo staat voor demonstratie afdruk vermoed ik, mijn bedoeling was om bovenaan firefox die tabbladen te laten zien die voortdurend blijven opladen en verder voorbij flitsen tot een oneindig aantal zonder ophouden, firefox kan ook enkel maar afgesloten worden via taakbalk, bovenaan rechts scherm lukt niet, zoals dit bijgeleverd screenshot is dus de normale gang van zaken, tis om dood te vallen, en dat is nu echt het enige dat er nog hapert om de een of andere onduidelijke manier

post-6732-0-48797400-1450210274_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

oef, goed nieuws, probleem opgelost, kunt in menu help firefox vernieuwen, bent dan wel efkes add ons kwijt maar die kun je zelf terug installeren, probleem is op deze manier opgelost geraakt, denk dat ik nu door de problemen heen ben,  laptop werkt echt tiptop, zoals het zou moeten, mag ik je nogmaals hartelijk danken voor Uw hulp en geduld, heb heel wat bijgeleerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.