Ga naar inhoud

cd branden


RenéP

Aanbevolen berichten

Het is een site waarvan er nog meer zijn: die bieden elke dag 'weggevertjes' aan voor één dag - als je de site opent zal je merken dat  er al veel expired/verlopen zijn.

 

Op een of andere manier wint die site erop want uiteindelijk geldt dit: is een product gratis, dan ben jij 'het product' (dan maakt men via jou winst op een of andere manier)

 

De aanbiedingen-van-die-dag blijven er een dag (mogelijk iets langer) staan - wacht niet tot het laatste moment want je moet ook effe uitzoeken hoe die site werkt, hem gewoon worden (even zoeken hoe het allemaal gaat vooraleer je iets gedownload hebt EN hoe je ook de sleutel-voor-één-dag kan verkrijgen.

Indien je er iets binnenhaalt: ga het programma dan ook dadelijk installeren en ook dadelijk registreren (de serial, de key invoeren) want ook die sleutel werkt maar voor één dag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie en tip, Passer. (Ook bedoeld voor Asus en Clarkie)

 

Ik heb Ashampoo inmiddels gedownload en heel kort verkend. Ik ga dit weekend weg en kan dus nog niets testen. Dat komt maandag of dinsdag wel.

Dit programma is ook door Asus aanbevolen. Twee aanbevelingen, dat kan niet mis gaan. Toch? 

Het filmpje over Windows 10 en  branden heb ik geopend, maar zie alleen vage beelden en hoor leuke achtergrondmuziek. Op volledig schermgrootte  openen wordt niet door mijn browser (IE en nee, niet Edge) ondersteund, aldus de melding.

 

(ik weet niet waarom dit zo'n klein lettertype is. Wat ik ook aanvink, geen resultaat naar een grotere letter. Afijn, dit heeft niets met cd-branden te maken.

 

Ik laat z.s.m. mijn bevindingen met Ashampoo weten.

 

 

Modbreak: (Klein lettertype: 'k heb het even aangepast: om een of  andere reden bleek je op dit geklikt te hebben - zie je het vierkantje rond het teken staan?  ~ dit heb ik àfgevinkt en je lettertype is terug normaal) :

 

post-20315-0-53078900-1449932486_thumb.j

 

(succes met Ashampoo - enne: graag gedaan hé !)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.