Ga naar inhoud

Windows 10 verandert mijn instellingen na update


supernikje

Aanbevolen berichten

Je kan er Windows Update mee tegen houden, dus toch handig.

Want het is door het installeren van een nieuwe build versie dat er instellingen kunnen veranderen.

 

En zelf heb ik ook W10 op 1 computer staan en bij het uitvoeren van gewone updates veranderen er geen instellingen en die worden ook niet zomaar aangepast door W10 te gebruiken.

Ja, snap ik maar het is toch niet aangewezen om er elke update mee tegen te houden?

Kwestie van veiligheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gerust gewone updates uitvoeren enkel als er een Upgrade tussen zit kan het wel eens zijn dat instellingen aangepast/ veranderd worden.

Dus ik verduidelijk je kan er gerust Windows Update mee tegen houden- indien nodig- dus toch handig.

 

Als je liever geen veranderingen in instellingen en andere meer wil tegenkomen in de toekomst zou je best bij Windows 7 blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan gerust gewone updates uitvoeren enkel als er een Upgrade tussen zit kan het wel eens zijn dat instellingen aangepast/ veranderd worden.

Dus ik verduidelijk je kan er gerust Windows Update mee tegen houden- indien nodig- dus toch handig.

 

Als je liever geen veranderingen in instellingen en andere meer wil tegenkomen in de toekomst zou je best bij Windows 7 blijven.

Oké, nu je het hebt over updates en upgrades... ik had het verschil niet echt door (leek :winked: ). Dacht dat die vorige ook een update was maar dus eigenlijk een upgrade.

Dan kan dat wel eens van pas komen, thanks.

 

Bij Windows 7 kan ik niet blijven ; is een pc die ik een paar maanden geleden aankocht met Windows 10 reeds geïnstalleerd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die overgang naar versie 1511 kan je dus zien als een Upgrade.

In een Upgrade zitten ook wel eens aanpassingen die je misschien liever wel aan boord zou hebben. Even de instellingen terug aanpassen is dan toch ook nog geen ramp.

 

Als je een Upgrade aangeboden krijgt en je stelt die even uit kan je opzoeken wat er voor vernieuwingen/ aanpassingen aanwezig zijn en of het voor jouw al dan niet nodig is om uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die overgang naar versie 1511 kan je dus zien als een Upgrade.

In een Upgrade zitten ook wel eens aanpassingen die je misschien liever wel aan boord zou hebben. Even de instellingen terug aanpassen is dan toch ook nog geen ramp.

 

Als je een Upgrade aangeboden krijgt en je stelt die even uit kan je opzoeken wat er voor vernieuwingen/ aanpassingen aanwezig zijn en of het voor jouw al dan niet nodig is om uit te voeren.

Ja, dat is ook waar.

Ik herinner me niet dat het er bij stond over welke upgrade het ging, maar misschien heb ik niet goed gekeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.