Ga naar inhoud

Laptop start traag op


Have0

Aanbevolen berichten

Op deze afbeelding is helaas niet alles te zien.

 

Start CCleaner op.
Klik in de linkse kolom op "Gereedschap". Klik achtereenvolgens op "Opstarten".
Selecteer het tabblad Windows.
Klik vervolgens rechtsonder in het programmavenster op "Opslaan als tekstdocument..."
Browse naar de door jou gewenste locatie en klik op "Opslaan"

Voeg dit tekstbestand als bijlage toe in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie Wabbit,

 

ik gebruik AVG-free en malwarebytes anti-malware. Is dit dubbelop ? Moet ik de laatste verwijderen of doet deze toch andere dingen dan AVG-free ?
Hieronder het tekstbestand van ccleaner. Ccleaner start automatisch op ik heb deze al op uit gezet maar bij nieuwe versie update hij automatisch en start automatisch op

 

 

startup.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ik gebruik AVG-free en malwarebytes anti-malware. Is dit dubbelop ? Moet ik de laatste verwijderen of doet deze toch andere dingen dan AVG-free ?

Dit is geen "dubbelop".

AVG en MBAM doen andere dingen en vullen elkaar eigenlijk aan.

Met de combinatie van deze 2 zorgt ben je goed beschermd.

 

 

Nu de opstarters.

 

SunJavaUpdateSched moet je weer inschakelen om de JAVA updates te ontvangen.

UpdateP2GoShortCut en UpdateLBPShortCut mag je nog uitschakelen.

Als je de Asus WebStorage niet gebruikt, mag je ook de EeeStorageBackup uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ccleaner start automatisch op ik heb deze al op uit gezet maar bij nieuwe versie update hij automatisch en start automatisch op

 

Dan rest je nog het uitschakelen van de monitoring functie in CCleaner ... deze dien je uit te schakelen in CCleaner zelf, via msconfig lukt dit niet.

 

Open CCleaner en navigeer via Opties -> Bewaking ... je komt nu op het scherm dat je hieronder ziet waar je beide gemarkeerde vinkjes dient weg te halen.

 

567a94c6a1af4-CCleaner_monitoring.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lezers,

 

ik ben uitstekend geholpen door Kweezie Wabbit maar ik was volgende vergeten te vragen.

Mijn C-schijf is 74,5 GB, waarvan nog maar 3,26 GB vrij is. Heeft dit invloed op de snelheid ?
Loont het de moeite om gedeelte van C naar D te kopiëren en kan dit wel met alle bestanden ?
De foto's staan al op de D schijf. Wat nu op de C schijf staat is voor mij onduidelijk diverse programmafiles. Kun je zonder risico e.e.a. overzetten naar de d-schijf zonder dat het systeem problemen gaat opleveren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.