Ga naar inhoud

Toetsenbord werk niet, muis wel


computeboy

Aanbevolen berichten

Ik kan met niet voorstellen dat een stervende HD er de oorzaak van is dat het toetsenbord niet werkt! De HDD vervangen door een SSD zal dat probleem niet oplossen.

Volgens bericht 4 is er een probleem met het installeren van de driver van het toetsenbord.

Is er geen herstelpunt aanwezig, zodat je de laptop kan terugzetten naar een toestand waar het wel nog werkte?

Staat er in apparaatbeheer nergens een geel waarschuwingsdriehoekje?

Enne, je hebt er toch al aan gedacht om de batterijen van het toetsenbord eens te vervangen...?

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een stervende HDD is inderdaad niet de rechtstreekse oorzaak van het probleem, maar die brakke HDD wordt echter wél de hoofdprioriteit.

 

Na het vervangen van de HDD wordt Windows geïnstalleerd en pas na het werken met deze frisse Windows is het moment aangebroken om de zaak opnieuw te evalueren ... het zoeken naar oplossingen voor het initiële probleem is momenteel dan ook puur entertainment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben de batterijen al 2x vervangen zonder resultaat.

 

We hebben twee toetsenborden in combinatie met een muis:

  • Het oude toetsenbord werkte ook niet, systeemherstel loste niets op.
  • Het nieuwe toetsenbord werkt ook niet: de pc installeert de usb-receiver als een muis ipv als een combinatie van de twee. Of wanneer hij het als een usb-receiver installeert, werkt ook enkel de muis en de toetsen van het volume, etc. op het toetsenbord.

Mijn ouders zijn momenteel nog aan het overleggen wat ze gaan doen, een nieuwe pc kopen of een nieuwe HDD of SSD. De laptop is tenslotte al 6j oud en wordt erg traag, zeggen ze zelf.

 

Het verplaatsen van de HDD die ik nog liggen heb zal sowieso toch maar voor volgende week zijn of misschien deze vrijdag, nu zit ik met examens...  :P

aangepast door computeboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.