Ga naar inhoud

contactpersonen kopieren van win vista naar win mail


Hoeba

Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste Clarkie, ik ben vorige week minder actief aan de pc  geweest door ziekte.  Ik zou wellicht beter overschakelen naar een ander email programma ..  je eerste voorstel, nl Thunderbird , is dit een goed programma of zijn er betere alternatieven ?

 

groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

 

ik heb ondertussen Thunderbird geïnstalleerd, een telenet account aangemaakt en de emails zijn allemaal binnengekomen.

Ik weet echter niet hoe ik mijn oude adressenbestand van mijn oude outlook kan importeren in deze thunderbird en ik kan momenteel ook geen mails versturen vanuit mijn nieuwe mailprogramma, ik krijg telkens een foutmelding.  graag uw verdere ondersteuning.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Clarkie  ,  blijkbaar kan ik nu zonder enig probleem mijn mails via  thunderbird ontvangen en versturen.  de foutmelding die ik de afgelopen dagen had, heeft zichzelf opgeheven.

 

nu rest me nog de vraag, hoe ik mijn contactpersonen van windows mail  uit Vista kan exporteren naar deze thunderbird ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

nu rest me nog de vraag, hoe ik mijn contactpersonen van windows mail  uit Vista kan exporteren naar deze thunderbird ?

 

 

 

 

Je zou bijvoorbeeld kunnen overstappen naar Thunderbird (gratis e-mailprogramma), je zou dan ook alle berichten en contacten wel kunnen overzetten.

 

Meer over Thunderbird lees je hier, hoe je kan importeren lees je hier.

 

Dat kon je reeds terug vinden in bericht 8.  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

beste, ik gebruik ondertussen thunderbird als mijn standaard email, maar ik krijgt mijn contactpersonen van windows mail maar niet geimporteerd.  ik heb ze ondertussen vanuit mijn oude pc geëxporteerd naar een csv -bestand, kommagescheiden, maar het lukt me niet om ze in thunderbird te importeren... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook onderstaande gelezen?

 

Als u problemen hebt met het op de juiste wijze importeren van de velden (zoals wanneer in het venster Adresboek importeren alle te importeren recordgegevens in de eerste rij verschijnen), is dit waarschijnlijk het gevolg van een geëxporteerd .csv-bestand dat puntkomma’s in plaats van komma’s bevat, of andersom. Dit gebeurt meestal wanneer het lijst- of waardescheidingsteken in de Regionale instellingen van Windows niet overeenkomt met dat van de taal van Thunderbird, zoals wanneer u bijvoorbeeld een .csv-bestand hebt geëxporteerd in een Engelse Windows-versie en dit in een niet-Engelse versie van Thunderbird probeert te importeren. In dit geval dient u het lijstscheidingsteken in uw Regionale instellingen aan te passen alvorens het .csv-bestand te exporteren, of u kunt het reeds geëxporteerde .csv-bestand via een teksteditor bewerken en alle puntkomma’s vervangen door komma’s (of andersom), en de importeerstap opnieuw proberen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.