Ga naar inhoud

return probleem ( & vbclrf )


peterlol

Aanbevolen berichten

beste allemaal,

 

eerst en vooral wou ik jullie laten weten dat ik geen programmeur ben. deze code heb ik van internet gehaald maar wat aangepast aan mijn noden. het probleem is dat ik geen return ( enter ) tussen mijn tekst krijg. kan dit aangepast worden zodat dit wel lukt. mijn mail app is outlook. heb al in de opties van outlook gaan kijken en de plain text is uitgevinkt. 

 

Sub SendMail()

Dim r As Long

Dim m As Long

m = Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row

For r = 2 To m

ActiveWorkbook.FollowHyperlink "mailto:" & Cells(r, 17) & _

"?Subject=Cash Back Januari 2016 -  " & Cells(r, 1) & " te " & Cells(r, 16) & "  &Body=Beste " & Cells(r, 15)(hier moet een vbclrf) & _

Cells(r, 20) & ", Onze Cashbacks van de maand Januari hebben wij afgesloten en je mag ons dan ook 1 factuur opmaken van € " & _

Cells(r, 10) & "excl. Btw."  (hier moet een vbclrf) & _

" " & _

" met volgende vermelding: " & _

" " & _

" " & _

" Cashback Lightning " & Cells(r, 3) & "" (hier moet een vbclrf) & _

Cells(r, 9) & "."

 

 

Next r

End Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie,

 

de zin komt nog steeds op deze manier verwerkt

 

Beste Tom, Onze Cashbacks van de maand Januari hebben wij afgesloten en je mag ons dan ook 1 factuur opmaken van ...

 

dus normaal zou het moeten zijn 

 

Beste Tom(cell 15),

Onze cashbacks van de maand Januari ....

 

Dus dit is geenoplossing. moet ik niets programeren van HTMLbody of dergerlijke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@peterlol,

in je code staan een aantal aanhalingstekens verkeerd en de code ziet er bovendien nogal verwarrend uit (vind ik).

Maar vertel eerst eens: werk je met Outlook, behorend tot Microsoft Office (zoals ook Word en Excel tot Microsoft Office behoren), of werk je met Outlook.com ?

En een tweede vraag: met de code die je nu hebt, verschijnt de tekst die in de 'body' moet komen te staan, ook in de body, of verschijnt die bij het onderwerp van de e-mail ?

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt alvast voor de reactie,

 

Ik heb dit allemaal in orde gekregen maar ik vind dat mijn code er erg verwarrend uitziet zoals alpha zegt. Kan ik mijn code hier posten zodat iemand deze kan aanpassen ? ik heb dus moeten zorgen dat de excel mijn body weergeeft in een html formaat. daardoor heb ik us overal <p>tags en andere. ook mijn tab krijg ik niet in orde waardoor er 20 x   staat om bepaalde tekst op een lijn te krijgen. Als ik een prive post kan doen naar iemand laat maar iets weten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.