Ga naar inhoud

Vertraging typen windows 10 - Office 2013


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Net weer een aantal grotere mail getypt, maar het probleem is er nog steeds.

Het gaat zinnen goed en dan ineens heeft de pc kennelijk tijd nodig voor iets anders (zo lijkt het) en reageert die niet op mijn typen. Sommige letters vallen weg en sommige letters zet hij er later bij (meestal het laatste)

Geen idee waar ik het zoeken moet.

Ik heb een snelle pc, met 8gb geheugen en een SSD. Daar kan het toch niet aan liggen.

 

Vriendelijke groet

Mill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de site van ESET Online Scanner.
Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”
In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden
Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.
Kies voor “Download” van dit bestand.
Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe
Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”
Klik op “Start”
Klik op "Advanced settings"
Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology



Klik op “Start”
De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.
Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ESET link aangeklikt, en ik merk dat het wat anders gaat als beschreven.

Er wordt een vraag gesteld of de onlineScanner.cab geinstalleerd mag worden.

Als ik op installeer druk krijg ik het volgende scherm: zie bijlage ESET.jpg

Vervolgens druk ik op "opnieuw" en komt er een blauw schermpje (http://www.eset.com/int/online-scanner-popup/)

Ik herhaal de bovenstaande procedure, krijg hetzelfde blauwe popup-schermpje, maar klik nu op annuleren

Hierna verschijnt direct de ESET online scanner met de bekende opties (zie bijlage 2)

Ik draai het programmatje opnieuw.

De eerste keer kwamen er 2 meldingen: Google Toolbar en een bestand Keyinstaller.exe.

ESET heeft deze programma`s verwijdert, en ik kreeg verder geen log bestand te zien.

Nu de tweede keer heb ik een schermafdruk gemaakt, maar ESET registreert geen verdachte/foute applicaties

 

Wat wel regelmatig gebeurd is dat Internet Explorer met de melding komt: "Internet Explorer werkt niet meer" Zie bijlage 4

 

Tot zover mijn bevindingen.

 

Dank en groet

Mill

 

 

post-35307-0-93589500-1453720576_thumb.j

post-35307-0-05003800-1453721464_thumb.j

post-35307-0-63914800-1453724680_thumb.j

post-35307-0-71098400-1453725020.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Na alles gedaan te hebben wat jullie mij voorstellen, downloaden-installeren en als Admin uitvoeren van WIndows Repair

BLIJFT het probleem zich voordoen.

Het lijkt alleen binnen de omgeving van Office 2013 te zijn. Met name het typen van de e-mails. In Word weet ik het even niet zo.

Nu ik dit bericht type gaat het prima, maar dat is niet binnen Office 2013.

Nu vroeg ik mij af: Ik heb Windows 10 - 64 bit en ik denk dat ik een Office 2013 - 32bit geïnstalleerd te hebben.

Kan dat er wat mee te maken hebben?

 

Anyway: Heel erg bedankt voor jullie tomeloze inzet !!

 

Mill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag in principe inderdaad geen probleem zou. Maar als je de originele Office hebt, zou ik dit hele boeltje eens verwijderen en een nieuwe installatie ervan doen. Het zou kunnen dat er - binnen dit Office-programma - enig bestand voor de traagheid zou kunnen zorgen. Want Windows zelf kunnen we nu wel zo goed als uitsluiten als oorzaak van het probleem. Dus moet het ergens bij de gebruikte programma's zitten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.