Ga naar inhoud

configureren van slechts 1 programma


claudine

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 10.

Aan alle internettoepassingen heb ik de google crome browser toegekend.

Hoe kan ik aan 1 toepassing (nl Yelo TV) de internet explorer of safari of opera toekennen zodat ik een snelkoppeling op mijn bureaublad kan plaatsen.

Alvast bedankt voor een eventuele oplossing.

groetjes

Claudine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het zeer late reageren.

Mijn pc heeft kuren gehad en ik moest mij behelpen met mijn ipad en geraakte met deze niet op jullie forum.

Ik moet dus vandaag het nog eens uitproberen want het wilde niet gans lukken.

Laat zeker iets weten en sluit dan het topic af.

Hartelijk dank.

groetjes

claudine

Link naar reactie
Delen op andere sites

in je openingspost zeg je chrome als standaardbrowser te hebben ingesteld.

wil je nu ook edge gaan gebruiken? zou ik niet doen, die browser is nog lang niet af, en laat zich al helemaal niet handig instellen, zoals je hebt ondervonden.

heb hier één pc met w10, en daar hen ik edge zo goed mogelijk onzichtbaar gemaakt..... 

die tip waar je om vraagt kan ik je niet leveren.

aangepast door falstring
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad google chrome is mijn voornaamste browser maar ik gebruik ook safari, firefox en internet explorer.

Dit alles voor verschillende toepassingen. Niet alles gaat met chrome. vooral als ik plugins moet gebruiken.

Ook voor mijn ipcamera's gaat dit niet zo goed.

Edge had ik er nu bovenop en ik wilde hem niet speciaal gebruiken maar wel uitproberen en daarom die snelkoppeling.

Alvast bedankt voor de goede raad.

groetjes

Claudine :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.