Ga naar inhoud

Draaiende muiscursor die steeds naar andere plaatsen gaat


Aanbevolen berichten

Ga naar de site van ESET Online Scanner.
Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”
In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden
Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.
Kies voor “Download” van dit bestand.
Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe
Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”
Klik op “Start”
Klik op "Advanced settings"
Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology

Klik op “Start”
De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.
Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

ik probeer hem te downloaden. Maar op mijn pc doet hij het goed...

op de pc met het probleem waar ik de exe-file op wil installeren wordt het scherm zwart en kan ik alleen terug komen via ctrl-alt-del om via taakbeheer weer terug te komen.

op de 1 of andere manier wordt het geblokt. Ik had AVG uit en ook andere dingen die zouden kunnen blokken.

enig idee hoe ik dat kan omzeilen omdat de exe het bij mij op pc wel doet.

ik hoor het graag.

groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

zo ben ik weer....

zelf heen geweest om de accu te demonteren...zit onder de kap aan de onderkap dus niet echt klik en go...ghehehe

maar ook dat heeft niet het gewenste resultaat gebracht..

ik had een  filmpje gemaakt van hoe het er uit ziet tijdens het werken met de pc...de cursor draait en onderin verschiet wat. maar mag filmpje hier niet uploaden helaas.

 

ik hoor graag van u.

groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het filmpje inpakken als een zip bestand en dat kan je dan wel als bijlage toevoegen aan een bericht (als het niet te groot is).

 

 

Voer ook eens het volgende uit.

 

Open de charms en selecteer Zoeken.
In het zoekvak typt u Opdrachtprompt.
Klik met de rechtermuisknop in de lijst met zoekresultaten op Opdrachtprompt en klik dan op Als administrator uitvoeren om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

daar ben ik weer....

alles uitgevoerd zoals opgegeven.

probleem niet opgelost ook al geeft ie in het logfiletje aan dat er wel wat opgelost is.

ik heb ook het filmpje nu in zip file erbij gedaan hoe het er uitziet als de muisaanwijzer draait en verschiet op het scherm

 

ik hoop dat er nog iets in de hoge hoed zit.

alvast bedankt. Groeten Willem

sfcdetails.txt

VID-20160413-WA0016.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er werd 1 bestand hersteld maar dat bestand heeft niets te maken met de muis of de cursor.

 

Als ik het clipje bekijk, krijg ik het vermoeden dat er iets fout gaat met de startknop of het startmenu.

Ik heb gezien in de logjes dat je daarvoor een apart programma'tje hebt geinstalleerd.

Probeer eens om dat opnieuw te installeren over de huidige installatie heen.

Als dat geen verbetering brengt, probeer het dan te verwijderen en doe vervolgens een registeropruiming met CCleaner.

Controleer dan of het probleem is ogelost.

Is het probleem opgelost, heb je 2 opties.

optie 1: niets meer doen en het laten zoals het is.

optie 2: het startmenu programma opnieuw installeren en hopen dat het probleem niet terugkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo Kweezie wabbit,

 

Jaaaaaaaaa het is gelukt.......

al met al heeft het filmpje de doorslag gegeven... Het was dus het startmenu wat er opgezet was. Deze heb ik verwijderd. nieuwe geïnstalleerd nadat ik CCleaner nog even gedraaid hebt. en nu doet hij het weer!

Bedankt voor de moeite en excuses dat het lang duurde dat ik zo nu en dan reageerde. Maar het was niet voor mij zelf. maar je hebt een dame erg gelukkig gemaakt dat ze weer normaal kan werken.

nogmaals bedankt.

groeten Willem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.