Ga naar inhoud

Flash player


mvmalssen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Blij dat het flash player probleem is opgelost.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
BdDesktopParental;s
UPDATESRV;s
VSSERV;s
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Java software is verouderd.
Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand jxpiinstall.exe wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Blader naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen.
  • Klik vervolgens op jxpiinstall.exe om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.
  • Eventuele oudere java versies worden aan het einde verwijderd.


 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Users\gebruiker\Downloads\ccsetup516 (1).exe;f
C:\Users\gebruiker\Downloads\ReimageRepair (2).exe;f
C:\Users\gebruiker\Downloads\ReimageRepair (1).exe;f
C:\Users\gebruiker\Downloads\ReimageRepair.exe;f
C:\ProgramData\1458235783.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458079597.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458079569.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458079567.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458079562.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458079560.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458054987.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458054983.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053993.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053991.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053841.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053837.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053825.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053777.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053756.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053748.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053742.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053736.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053734.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053732.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053601.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053591.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1458053590.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457771387.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457771114.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457771106.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457771070.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457771065.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457771052.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457771051.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457770953.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457770925.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457770915.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457770914.bdinstall.bin;f
C:\ProgramData\1457734194.bdinstall.bin;f
BdDesktopParental;s
UPDATESRV;s
VSSERV;s
bdinstall;z
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe een registeropruiming met CCleaner.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
avg;a
mcafee;a
bitdefender;a
MYInternetSecurity;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\.NETFramework\SQM\Apps\avgmfapx.exe];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-545769206-971983297-48503871-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\2ed33538_0];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-545769206-971983297-48503871-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\3817f019_0];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-545769206-971983297-48503871-1001\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\LowRegistry\Audio\PolicyConfig\PropertyStore\e26c51ea_0];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\.NETFramework\SQM\Apps\avgmfapx.exe];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\Installer\Logs\ResultLog];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\Installer\Logs];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\Installer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\McInst\InstallSettings];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\McInst];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\SharedModules\c:%progra~2%common~1%mcafee%instal~1%mcinst.exe];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\SharedModules];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\UPDMGR\InstallSettings];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee\UPDMGR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\McAfee];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Mcafee_RASAPI32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\Mcafee_RASMANCS];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\McAfee Trust\Certificates\82C9551CAB99676DEB1C52AA70CBF66A8FA1630C];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\McAfee Trust\Certificates\D37F61D57CB0481F3D77EDAC7DE72196C4314E2C];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\McAfee Trust\Certificates];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\McAfee Trust\CRLs];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\McAfee Trust\CTLs];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\SystemCertificates\McAfee Trust];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{DCAEB2CC-5FB4-4BDA-A835-A7707130400C}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{DCAEB2CC-5FB4-4BDA-A835-A7707130400C}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{DDFB9D95-CC5A-455F-9800-361B7C9D1E7E}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{DDFB9D95-CC5A-455F-9800-361B7C9D1E7E}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E3E78E39-3EA4-4E98-A185-999797E3EA0A}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{E3E78E39-3EA4-4E98-A185-999797E3EA0A}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\TypeLib\{DCAEB2CC-5FB4-4BDA-A835-A7707130400C}\1.0\0\win64];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\TypeLib\{DCAEB2CC-5FB4-4BDA-A835-A7707130400C}\1.0\HELPDIR];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\TypeLib\{DDFB9D95-CC5A-455F-9800-361B7C9D1E7E}\1.0\0\win64];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\TypeLib\{DDFB9D95-CC5A-455F-9800-361B7C9D1E7E}\1.0\HELPDIR];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\TypeLib\{E3E78E39-3EA4-4E98-A185-999797E3EA0A}\1.0\0\win64];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\WOW6432Node\TypeLib\{E3E78E39-3EA4-4E98-A185-999797E3EA0A}\1.0\HELPDIR];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MYInternetSecurity\MYInternetSecurity Submission];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MYInternetSecurity\MYInternetSecurity Submission\MYInternetSecurity Submission Tool];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MYInternetSecurity\MYInternetSecurity Submission];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MYInternetSecurity];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\BdDesktopParental];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\UPDATESRV];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\VSSERV];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\BdDesktopParental];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UPDATESRV];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\VSSERV];r
[HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Store];r
"C:\\Program Files (x86)\\McAfee\\Temp\\qxzC954\\SetupPBx64.exe"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-21-545769206-971983297-48503871-1001\SOFTWARE\Microsoft\UserData\UninstallTimes];r
"McAfeeInc.04.McAfeeSecurityAdvisorforToshiba_m0mgz90br52t0"=-;r
[HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\AppCompatFlags\Compatibility Assistant\Store];r
"C:\\Program Files (x86)\\McAfee\\Temp\\qxzC954\\SetupPBx64.exe"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules];r
"{71E96F97-8BD6-4F0C-8DC6-C834A34F5D49}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{72B85F9B-B955-4CF9-B919-69137B9A147A}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{579A04CD-5249-4C57-924B-7C93B4ECE028}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{0D0507BE-9259-4E82-A4CD-B4AF88607A46}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{85A43F9B-D9BB-441F-81BB-23CCC799B3A0}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{484DC970-F310-4A8C-B2F4-1F4657211B4C}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{5A7585D6-7F0D-4910-AD56-E7BCD15DD5A5}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{176CEBA3-45FA-4757-A7A2-323C31AAFC29}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules];r
"{71E96F97-8BD6-4F0C-8DC6-C834A34F5D49}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{72B85F9B-B955-4CF9-B919-69137B9A147A}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{579A04CD-5249-4C57-924B-7C93B4ECE028}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{0D0507BE-9259-4E82-A4CD-B4AF88607A46}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{85A43F9B-D9BB-441F-81BB-23CCC799B3A0}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{484DC970-F310-4A8C-B2F4-1F4657211B4C}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{5A7585D6-7F0D-4910-AD56-E7BCD15DD5A5}"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\RestrictedServices\Configurable\System];r
"{176CEBA3-45FA-4757-A7A2-323C31AAFC29}"=-;r
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.