Ga naar inhoud

upgrade game pc


Aanbevolen berichten

Beste Allemaal

 

bij prison architect is er een fast forward functie, maar die wordt uitgeschakeld bij een grote gevangenis. ik heb op het internet gezocht en dat is blijkbaar als de cpu niet kan volgen dat die wordt uitgeschakeld.

 

ik weet het niet zeker. ik heb hardware monitor laten draaien en een paar seconden de fast forward functie laten draaien. ik merk dat de de meeste cores van de cpu op volle toeren hebben moeten draaien.

 

dus mijn eerste vraag is: kan iemand is kijken naar het logje in bijlage. is het echt de cpu die power mist?

 

dit is een specy logje

HWMonitor.txt

aangepast door heroo234
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

eerst en vooral sorry dat ik zo voorzichtig ben, dat is hoe ik ben.

 

daarnaast: mijn MS nummer is MS-7693 en mijn version is V10.3. in de handleiding zeggen ze dat je de overeenstemmende bios en versie nummer moet downloaden. maar die versies gaan maar tot A.6. moet ik dan gewoon de laatste versie downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals mijn excuses dat ik zo voorzichtig ben, ik weet dat het waarschijnlijk een eenvoudige opdracht is. maar als IT'er in opleiding weet ik dat hier veel kan mislopen.

 

dus ik download de laatste versie(A.6) van de download pagina.

dat komt in een ZIP file. die pak ik uit op externe harde schijf/usb stick.(is het een probleem dat hier al bestanden opstaan?)

en dan flash ik de bios en update met de update file op de harde schijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.