Ga naar inhoud

afbeelding onzoekbaar maken


clovis

Aanbevolen berichten

hoikes,

 

op facebook zet een vriend van mij dagelijks een foto van een muziekgroep...die je dan vervolgens moet raden om welke band het gaat.

maar ik heb hem gezegd dat mensen kunnen vals spelen,door de afbeelding via firefox -de extensie " search images by google" te gebruiken...zo raad je natuurlijk gauw wie op de foto staat. kan je de foto voorbeeld onzoekbaar maken? zodat er eerlijk gespeeld wordt? ik denk wel dat het mogelijk is...alleen weet ik niet hoe dit te doen...iemand die het weet?

 

grts clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic verplaatst naar Andere software, zo blijft het forum overzichtelijk.

 

Ik heb eerst onderstaande afbeelding gedownload, stop ze in Google Afbeeldingen en je weet meteen over wie het gaat.

 

56f80761be260-zoek_de_groep1.jpg

 

Dan heb ik de afbeelding geüpload naar een website waar je online foto's kan bewerken ... er zijn meerdere dergelijke sites, ik gebruikte Pixlr Express.

 

Het resultaat vind je hieronder ... op de foto is de groep nog steeds herkenbaar, maar via Google Afbeeldingen vind ik ze alvast niet meer terug.

 

56f8077c513bd-zoek_de_groep2.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.