Ga naar inhoud

Pagina verlaten ?


bernard

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik de goeie keuze heb gemaakt voor dit probleem .

 

Het gaat eigenlijk om 3 schermpjes die ik regelmatig op mijn scherm krijg .

Op zich is het een kwestie van wegklikken , en klaar is het weer .

Maar misschien hebben jullie er een betere oplossing voor .

Ik heb ze alle drie bij elkaar naar jullie toegestuurd , want misschien hebben ze met elkaar te maken .post-5507-0-22621800-1459449526_thumb.jppost-5507-0-08967500-1459449544_thumb.jppost-5507-0-50996400-1459449564_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De eerste afbeelding betekend dat je een pagina wilt sluiten en daarom die vraag.

Je kan kiezen wat er op staat en dat is normaal.

 

Voor de tweede moet je wel voorzichtig zijn.

In principe moet je op Nee klikken tenzij je zeker bent.

Maar ik denk dat je per ongeluk op de groene afbeelding met 2 mannen had geklikt waardoor je dat bericht krijgt.

 

Is de derde de pagina zelf?

Voetbalzone.nl lijkt mij veilig

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste vraag , kan ik mij niet herinneren dat ik deze vroeger ook moest kiezen/klikken

Volgens mij is dat van de laatste tijd , en het gebeurd ook niet altijd .

 

De tweede weet ik niet welke twee mannen je bedoeld , waar ik op geklikt zou kunnen hebben .

 

Bij de derde vraag ik mij af ov dit geen overbodig schermpje is .

Want ik wil toch altijd voor veilige inhoud gaan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm - programma's - een programma verwijderen.

Kijk of je daar iets vind van Mindspark of GoUnzip en verwijder dan deze toepassingen.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{128bd950-3d2a-46bc-a491-1f2fd9910883};c
{06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3};c
{1fde9fb4-2eae-433d-b021-68666f3a1699};c
{d09c48b8-c9b4-4d2d-9071-50cdddadbb4e};c
{2aef9dbe-56f3-4154-8a9d-c5d2cd13476b};c
GoUnzip_dmService;s
C:\Program Files (x86)\GoUnzip_dm;fs
C:\Program Files (x86)\Mindspark;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{1fde9fb4-2eae-433d-b021-68666f3a1699}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{d09c48b8-c9b4-4d2d-9071-50cdddadbb4e}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"GoUnzip EPM Support"=-;r64
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed zo.

 

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).
 
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.
Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[C0].txt.
 
Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.