Ga naar inhoud

Geluid uit na gebruik skype


Tonnn

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik hoop dat jullie mij met dit probleem kunnen helpen:

 

Ik gebruik mijn laptop redelijk veel. Nooit problemen net met het geluid gehad, doet het altijd goed.

Sinds kort gaat het geluid van mijn laptop uit na een tijdje skypen.

Alles gaat uit; Geluid in skype, andere programmas, systeemgeluiden, etc.

 

Wanneer ik de computer uitzet, gaat het geluid ineens weer aan. Ik hoor dan ook het standaard geluid van een laptop die uitgaat (van windows).

 

Als ik de laptop weer aanzet doet het geluid het gewoon goed, totdat ik skype gebruik.

Soms gaat het dan al na 2 minuten uit, en soms pas na 1 uur.

 

Heeft iemand hier ervaring mee, of kan iemand mij hiermee helpen?

 

Groeten,

Ton

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er totaal geen ervaring mee en weet ook zo niet direct de oplossing maar je mag alvast de tips in deze link doornemen.

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi Clarkie,

 

In die tijd was mijn laptop stuk. Tijdens een windows-update bleef hij in een oneindige cirkel. 

Gaf telkens een fout aan, en begon weer opnieuw, en zo door.

 

Heb toen de laptop laten maken, bij http://www.roma.nl/ weet niet of je hier wat aan hebt :P

Wat ze precies hebben gedaan weet ik niet, maar daar zal het aan liggen wat je kan zien.

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je link naar de afbeelding verwijderd omdat er de activatiecode zichtbaar is en er staat trouwens ook niet vermeld welk model en modelnummer het is.

 

Oh, bedankt! :P

 

Ik heb er niet zoveel verstand van.

Het is een hp pro book, maar waar vind ik precies model / modelnummer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.