Ga naar inhoud

Wordt Windows 10 automatisch geïnstalleerd?


Yoyo

Aanbevolen berichten

Ik krijg voortdurend pop-up venster van MS met de vraag om Windows 10 te installeren.

Ik ben echter gelukkig met windows 7 en zie niet in waarom ik zou upgraden (tenzij jullie mij zouden kunnen overtuigen?).

Maar onlangs geven de pop-up venstertjes zomaar een datum op wanneer zij Windows 10 willen/zullen installeren.

Vraagje: kan MS zomaar Windows 10 installeren zonder mijn uitdrukkelijke goedkeuring? 

Dus als ik de datum niet wijzig, kan -en gaat- MS dan zomaar op die datum Windows 10 installeren zonder mijn verdere goedkeuring?

aangepast door Yoyo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt niet wilt dat Windows 10 wordt geïnstalleerd kan je op deze pagina lezen hoe je moet doen.

 

Ik heb Windows 10 van begin en ondervind geen enkel probleem om welke reden ook.

Gisteren kreeg ik de volledig nieuwe update van Windows 10 en werkt nog beter.

Maar het is uw keuze of je nog wilt.

De beslissing moet je wel nemen voor 29/07/2016 want daarna is het betalend.

 

Ondanks het feit dat ik nieuwste computer heb zijn alle drivers perfect geïnstalleerd.

Met uitzondering van Wifi maar dat is een usb versie.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank. Een ganse boterham waar ik moet doorploeteren dus.

 

Er is al zoveel over de pro's en con's geschreven van Windows 10. Ik ken te weinig van dit alles om te kunnen inschatten of Windows 10 al dan niet de moeite is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen:

Wat doet je met de PC?

 

Toen XP op de markt was, was er ook veel tegenstand.

Nu nog zijn er veel PC met XP omdat het verbeterd is.

Windows 10 gaat dezelfde weg.

Op termijn zal Windows 7 hoe dan in het nadeel zijn.

Hier denk ik vooral aan website die moeten aanpassen aan de nieuwe norm.

Maar Microsoft heeft nog meer in gedachte in verband met Windows 10

Het is daarom dat MS de allergrootste moeite doet om zoveel mogelijk mensen Windows 10 te laten installeren.

Als men dat lukt dan zullen fabrikanten hoe dan ook moeten aanpassen.

 

Nota: Je hebt nu Windows 7 maar in begin was Windows 7 ook niet perfect.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k denk in dezelfde richting als Stegisoft.

 

Vroeger was ik tevreden over windows 98 en dacht: wat kan er nog aan verbeterd worden - deze heeft toch al zoveel voordelen? - tot ik XP gebruikte en tja: die was dan toch wel een boel makkelijker dan de goeie ouwe 98

Vorig jaar schakelde ik over naar de 10 en die had dan toch weer een hoop 'makkelijkheidjes' tgo mijn vorige 8.1 en 'k zou niet terugwillen.

Je kan tenslotte - hoe verantwoord ook - toch niet blijven vasthangen aan een oud systeem want huidige en komende programma's stemmen zichzelf allemaal af op de actuele windows ...

 

Bedenk ook de je nog slechts een paar maand gratis naar de 10 kan overschakelen.  Doe je het nu niet en wil je het dan later wel, dan zal het dus betalen worden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen:

Wat doet je met de PC?

Een beetje surfen met Firefox,

een beetje mailen met hotmail,

een beetje tekstopmaak met OpenOffice,

en een beetje Photoshop.

Dat is het eigenlijk zo een beetje.

Ik veronderstel dat ik dit kan blijven doen met Windows 7 zolang deze computer het uithoudt, ja toch?

 

Tenzij Windows echt van plan is om stokken in de wielen te gaan steken (zeg maar pestgedrag) naar mensen die geen Windows 10 op de computer staan hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij wilt doen met de pc kan je perfect overschakelen naar Windows 10

Ik zie dat je nog met OpenOffice werkt terwijl dat tegenwoordig libreoffice

 

Al de programma met uitzondering van Openoffice (heb ik niet) werkt perfect in Windows 10

Alle de nieuwste browser Edge van Windows 10 is nog niet af.

Maar Firefox, Chrome en internet explorer werken nog prima in Windows 10

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.