Ga naar inhoud

Outlook blijft wachtwoorden vragen


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

'moeten' veranderen: ik ook niet - maar ik deed het al wel eens - als ik weer voortdurend die vragen kreeg - en 'k had dus de indruk dat het daarmee geholpen had.

 

(ik vermoed dat het aan de bestanden / dbase van Telenet ligt - de bestanden of dbase waar die wachtwoorden in staan - maar dit is maar een vermoeden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

dag allemaal, terug dezelfde problemen met Outlook.... al meer dan een week blijft Outlook voor mijn diverse emailadressen naar passwoorden vragen, invullen, vinkje plaatsen helpen niet een kwartier later weer die vervelende pop-up's...! Iemand toch een goede tip?

 

mvg,

 

Alain

aangepast door mercury2001
Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja: ook bij mij gebeurt het sinds enkele dagen opnieuw te pas en te onpas. Maar 'k heb dus de ervaring dat het na een week of wat ook vanzelf overgaat en 'k denk nog altijd dat het aan de servers van Telenet ligt en niet aan mijn systeem. Dat jij 'het' nu ook weer hebt, bevestigt voor mij dit laatste.

 

Wat soms lijkt te helpen (maar het kan ook toeval zijn voor mijn part) is: je wachtwoord met copy-paste er opnieuw in te zetten.

 

Wat ik nu gewoon doe: het vinkje in het venstertje plaatsen en op OK (of zo) drukken. - al hielp dit in het verleden soms ook niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alain, gisterenavond ook opgemerkt: hij vroeg en bleef vragen, keer op keer.

Via webmail kon ik nog bij mijn mails, maar op zeker ogenblik lukte dat ook niet meer.

En na een hele tijd ging alles weer vanzelf, zonder vragen naar wachtwoord en zo.

(en ook iemand die ik aan de andere kant van Vlaanderen ken had dezelfde problemen)

 

Ik vermoed dus dat ze met hun servers bezig geweest zijn.

Vandaar dus:

Op 28-5-2016 om 10:48, Passer zei:

En dat verhaal klopt dus want om de zoveel maanden zit mijn outlook ook te blèren voor een wachtwoord en heb ik dezelfde ervaring als jullie. Blijkbaar is 'gewoon uitzieken' :) dan de oplossing ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze reacties gekregen van Telenet.... 

Beste, problemen met Outlook, die vraagt meerdere keren per dag om het wachtwoord opnieuw in te geven, dit ook bij andere gebruikers, zie het forum van "PC Helpforum", wanneer gaan jullie dit eens definitief oplossen? Dt is al maanden, jaren aan de gang, soms in maanden geen probleem, nu de afgelopen 3 maand een paar keer per dag, mvg,

Alain

 
reacties
Telenet
Verwijderen
Telenet Oei, dat zou niet mogen, Alain. Heb je al geprobeerd om een backup te maken van je emails en je Outlook te herinstalleren? Gaat het dan wel?
Kristof
 
Alain Pattyn

Verwijderen

Alain:ja, alles opnieuw geinstallerd, paar maanden terug wachtwoord gewijzigd, zie ook dit forum: http://www.pc-helpforum.be/.../63339-outlook-blijft.../

safe_image.php?d=AQBPVWtfDL8MEcQx&w=90&h
Hallo, een probleem met Outlook 2007: plots begint Outlook , tot vervelens toe, telkenmale…
pc-helpforum.be
 
Telenet
Verwijderen
Telenet Had je zelf deze vraag al eens op onze community gesteld, Alain? Je kan daar ook een oplossing van andere Telenet-klanten krijgen :) Onze community vind je hier: http://bit.ly/1sgod6M
Kristof
 
Dit is een forum voor en door klanten. Op deze plek kunnen jullie elkaar vragen stellen en helpen met tips en weetjes over Telenet-producten.
community.telenet.be
 
Alain Pattyn
Verwijderen
Alein: ik had graag een oplossing gekregen van Telenet zelf !
Telenet
Verwijderen
Telenet Alain, heb je dat ook op andere toestellen? Het is vreemd dat je dit probleem hebt, ook na de installatie. Kan je ons een screenshot bezorgen van de instellingen die je gebruikt?
Stijn
Alain Pattyn

Verwijderen

Alain:

Plaatje.jpg

 

Telenet
Verwijderen
Telenet Deze instellingen lijken inderdaad correct te zijn, Alain. Mocht het probleem blijven aanhouden, raden we je toch aan om hiervoor Microsoft te contacteren.
Stijn
Alain Pattyn
Verwijderen
Alain: volgens andere specialisten zou het aan de "instellingen van jullie servers " liggen...?
Telenet
Verwijderen
Telenet Hoe de instellingen van je Telenet mailadres in Outlook moeten staan, vind je via deze link: http://bit.ly/1i2T3eJ. Onderaan kan je doorklikken op 'E-mailprogramma's instellen'. Werd je Telenet wachtwoord onlangs gewijzigd? Je kan best overal in de Outlookinstellingen het wachtwoord dat je momenteel voor login xxxxxx gebruikt even opnieuw ingeven. Neem zeker ook eens een kijkje bij 'Meer instellingen'. Charlotte
safe_image.php?d=AQDjsPdfFYYZXdLw&w=90&h
Kies voor Authenticated SMTP om e-mails te versturen waar je ook bent, in je vertrouwde…
www2.telenet.be
Alain Pattyn
Verwijderen
Alain: zopas heeft Telenet bevestigd dat mijn instelligen juist zijn ..... zie hierboven,
Telenet
Verwijderen
Telenet Als je via de POP3-server wenst te werken, staan deze instellingen inderdaad juist. Of het wachtwoord overal juist is ingevoerd kunnen we uit jouw afbeelding niet opmaken. Daarom voer je dit best overal opnieuw in, dan ben je zeker. Charlotte
Alain Pattyn
Verwijderen
Alain: dat heb ik al verscheidene keren gedaan,
Telenet
Verwijderen
Telenet Dan raad ik je aan om je toestel te laten nakijken door een computerspecialist, Alain. Als noodoplossing kan je wel steeds aan de slag met Telenet Webmail: http://bit.ly/1IusDtk. Op die manier kan je toch al mails ontvangen en versturen. Charlotte
 
 
webmail.telenet.be
Alain Pattyn
Verwijderen
Alain: beste, ik ben NIET alleen, verscheidene Outlookgebruikers hebben dit euvel ook, het verdwijnt soms voor maanden, om dan hardnekkig terug te keren, zie ook het forum hierboven PC-Helpforum
 
(even je eigen gegevens in het plaatje geblurd en je naamlink naar Facebook door je naam vervangen  - Passer)
 
aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.