Ga naar inhoud

Teksten kopieren met opmaak van bron behouden lukt niet in word 2016


johnnyvtz1990

Aanbevolen berichten

Het volgende probleem doet zich voor met word 2016.

Als ik teksten wil kopiëren in een ander word document lukt dit mij niet door middel van ''opmaak van bron behouden''.

Hij geeft dan de melding weer "Er zijn teveel wijzigingen in het document. Deze bewerking is niet voltooid. Sla uw werk op".


Weet iemand wat er hier aan de hand is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

euh.. in je beginpost zeg je: "Als ik teksten wil kopiëren in een ander word document" en nu zeg je: "Het doet zich voornamelijk voor met afbeeldingen".... snap dit niet... :blush:

 

Maar de 'melding': ''opmaak van bron behouden'' slaat iig op tekst en NIET op het kopieren van plaatjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf werk ik bijna nooit met Word (ben een WP-gebruiker) en in WP kopiëer ik gewoon een deel tekst met plaatjes en kan alles dan gewoon plakken in een andere tekst.

 

Normaal zou ik zeggen dat  Word dit ook kan.  mmm.. wacht: ff proberen:

 

Wat ik net deed: in Word (2013) een document-met-plaatje aangemaakt.

 

tekst + plaatje geselecteerd en met Ctrl-C gekopieerd.

 

Nieuw document aangemaakt en (nièt met de functie 'Plakken' !) gewoon met Ctrl-V alles geplakt en de tekst stond er samen met het plaatje EN met de originele tekstkenmerken (kleur, vet, groot,...)

 

Lukt dit niet bij jou? Proberen zou ik zeggen? (en weet het te vertellen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.