Ga naar inhoud

Malware in internet explorer 11 (W8.1)


Aanbevolen berichten

Ja dat wist k, dat computerforum bestaat nu ook niet meer in een normale computerforum sturctuur / indeling (zoals hier bij PCH); een aantal jaren geleden zijn ze overgegaan naar een moderne digitaal forum zonder vaste structuur, zeg maar :xd:

 

Het gaat mij om de wijze hoe u de invoegtoepassingen & de meldingen kunt instellen en vanaf komt van die foutmeldingen :pray:

Ik kan die meldingen hier niet nabootsen doordat ik IE niet gebruik.

Zie bijvoorbeeld geciteerd bericht hieronder en klik ook op de link naar websonic.

 

Quote

Wat betreft het gedrag van IE9 met steeds die waarschuwing "Maak Internet Explorer sneller door invoegtoepassingen uit te schakelen",

dat kun je veranderen, maar die mogelijkheid zit raar verstopt:

Alt \

Beeld \ Werkbalken \ Opdrachtbalk inschakelen

+

Opdrachtbalk \ Extra \ Werkbalken \ Invoegtoepassingen uitschakelen \

\ "Maak Internet Explorer sneller door invoegtoepassingen uit te schakelen"

\ Waarschuwing geven wanneer de vertraging door invoegtoepassingen langer is dan --> 5,00 sec.

+

Beeld \ Werkbalken \ Opdrachtbalk uitschakelen

Door dat instellen van dat "langer dan 5,00 sec." ben je in het vervolg verlost van die irritante onzin-waarschuwing "Maak Internet Explorer sneller door invoegtoepassingen uit te schakelen".

Bron: http://www.websonic.nl/pctips/internetexplorer/ie_prestatiemonitor.php

 

Het gaat ook om een oudere IE versie vermoed ik. 

Loopt die thread gewoon langs en kijk of u de IE op uw computer beter kunt instellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link in de eerste reactie werkt nog, maar Micorosft heeft daar nu info over Windows 10 geplaatst :banghead:

Maar de tweede link, kunt u ook doornemen. Dat is een discussie op Microsoft Community.

Wellicht zit er een 'mogelijke' oplossing ?

 

Quote

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geef 't op :( en heb Firefox gedownload, het enige wat ik graag zou willen weten is waar staan mijn favorieten die ik van intenet explorer geimporteerd heb? het lijkt me een goeie browser :top: zou je me hierbij nog kunnen helpen aub

 

b.v.d. vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, romijo zei:

o ja en kan ik dan internet explorer verwijderen of was dat niet mogelijk in W 8.1.

 

Ik zou IE niet verwijderen, naar mijn weten wodt IE gebruikt voor de updates van Microsoft.

U kunt Firefox gewoon instellen als standaard browser.

 

13 minuten geleden, romijo zei:

favorieten gevonden

 

Goed zo :top: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.