Ga naar inhoud

Malware in internet explorer 11 (W8.1)


Aanbevolen berichten

Vooraf: ik merk dat je nog bij de 8.1 zit - is daar een reden voor? (want als je naar de 10 zou gaan, zou alles opnieuw ingesteld worden en ben je wellicht vanzelf van het probleem af)

 

Maar goed:

Start IE eens even op op deze manier: Ga naar Uitvoeren, typ in:  iexplore -extoff  en enter.

 

IE opent zich nu - nog steeds met die foutmelding of nu niet?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, het was dus de bedoeling van zonder invoegtoepassingen IE op te starten omdat je die foutmelding soms krijgt door die toepassingen.

Als ID in dàt geval gewoon en goed opstart, moeten we in de richting kijken van die invoegtoepassingen, zo niet moeten we terug kijken richting IE-zelf..

 

maar goed: startte IE op of kreeg je toen die foutmelding opnieuw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

U bent in de buurt, wat ik me kan herinneren is dat het een soort melding is, zie bijgevoegde screenshot.

Bepaalde invoegtoepassingen welke u niet gebruikt kunt u uitschakelen en welke u wel gebruikt kunt de aantal seconden verhogen zodat die melding niet steeds verschijnt.

 

57a3641b331b8-Schermafbeelding_2016-08-0

 

Ik gebruik zelf géén IE meer (vind verschrikkelijk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.