Ga naar inhoud

Windows verkenner werkt niet meer


NicoleJ

Aanbevolen berichten

Hello,

Telkens ik vanuit een smartcard foto's wil downloaden naar mijn harde schijf, gaat de Windows verkenner in de fout. Het programma sluit zich af en zoekt zogezegd naar een oplossing voor dit probleem.  Ik heb onlangs een nieuwe Java versie geïnstalleerd en er ook ADW Cleaner op los gelaten.

Graag jullie hulp - Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Alles uitgevoerd volgens opdracht. Geen resultaat, ook niet na heropstart.
Ik begrijp trouwens niet waarom ik internetopties moest wijzigen - het gaat toch om het kopiëren van data van een extern hard schijfje en het plakken in een map op mijn harde schijf ?

Nicole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je open toch de verkenner en daarom dat je best eens opnieuw instelt.

Ga naar start -alle programma's - bureauaccessoires.Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.