Ga naar inhoud

Windows verkenner werkt niet meer


NicoleJ

Aanbevolen berichten

Doe jij mee aan een of andere webstudie of -onderzoek?
Ik heb namelijk Netpanel gevonden, een tool die al je browseractiviteit registreert.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
Amazon 1Button App Service;s
C:\Program Files (x86)\Amazon;fs
C:\Windows\tasks\ParetoLogic Registration3.job;f
C:\Windows\tasks\ParetoLogic Update Version3.job;f
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"hshhsaaaws"=-;r
emptyclsid;
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je gebruikt nog een oude versie van Firefox.
Open Firefox en druk achtereenvolgens op de toetsen alt, h en f.
De update naar de recentste versie wordt nu gedownload en geinstalleerd.a de installatie moet je Firefox herstarten.
of
Je kan de nieuwste versie hier downloaden en installeren.

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
kegdldmohomdaelnepdpbkdhfemobdgl;chr
ask;z
ask;a
netpanel;z
netpanet;a
amazon;z
amazon;a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 



 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1° Na update van Firefox krijg ik steeds Firefox als startpagina ? Vermits ik Firefox zelden of nooit gebruik, zou ik het willen verwijderen. OK?

2° Zoek.exe duurt zo verdomd lang (> 2 uur) dat mijn laptop heet loopt en afslaat (en het lopende programma afbreekt) dit tot 3x opnieuw. Is er niets anders om het probleem te achterhalen?

3° Sinds enkele dagen opent Windows verkenner automatisch ( en in 3-voud) tot aan SysWOW64. Ik heb U dit nog niet eerder gemeld omdat ik dacht dat bij een oplossing dit ook weer zou verdwijnen.

Nicole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, NicoleJ zei:

1° Na update van Firefox krijg ik steeds Firefox als startpagina ? Vermits ik Firefox zelden of nooit gebruik, zou ik het willen verwijderen. OK?

Normaal wordt bij de installatie of een upgade van firefox niets verandert aan de instellingen (zoals de startpagina) van de andere browsers.
Wat wel kan is dat je misschien per ongeluk firefox als standaard browser hebt ingesteld.

Open Internet explorer en ga naar de pagina die je wil instellen als startpagina.
Klik rechtsboven op het icoon met het tandwiel en vervolgens op internetopties (helemaal onderaan).
Klik in het nieuwe venstertje onder het kopje startpagina op de knop huidige gebruiken.
Klik vervolgens op OK om af te sluiten.
Herstart internet explorer.

Hoe je de startpagina van chrome instelt, kan je hier nalezen.

 

17 uren geleden, NicoleJ zei:

2° Zoek.exe duurt zo verdomd lang (> 2 uur) dat mijn laptop heet loopt en afslaat (en het lopende programma afbreekt) dit tot 3x opnieuw. Is er niets anders om het probleem te achterhalen?

Probeer het eens met deze instructies.

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
kegdldmohomdaelnepdpbkdhfemobdgl;chr
ask;z
ask;a
netpanel;z
netpanet;a
amazon;z
amazon;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

 

17 uren geleden, NicoleJ zei:

3° Sinds enkele dagen opent Windows verkenner automatisch ( en in 3-voud) tot aan SysWOW64. Ik heb U dit nog niet eerder gemeld omdat ik dacht dat bij een oplossing dit ook weer zou verdwijnen.

Dat probleem wordt misschien samen met de andere opgelost.
Indien nodig zullen we dit later aanpakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Program Files\NetPanel;fs
emptyIEcache;
C:\Users\Marivoet\AppData\Local\Microsoft\Internet Explorer\DOMStore\WVS4RPB0\www.amazon[1].xml;f
C:\Users\Marivoet\AppData\LocalLow\Microsoft\Internet Explorer\DOMStore\5WS6ZA2X\analytics.app.amazonbrowserapp[1].xml;f
C:\Users\Marivoet\AppData\LocalLow\Microsoft\Internet Explorer\DOMStore\5WS6ZA2X\analytics.app.amazonbrowserapp[2].xml;f
C:\Windows\Installer\{B6DCCCD3-520D-4485-B642-FCC136CE12C3}\amazonIcon.exe;f
{43D9E6F0-1776-4897-AE14-ECEDECBAFEC0};c
{5A074B21-F830-49DE-A31B-5BB9D7F6B407};c
{6978F29A-3493-40B2-8CDC-9C13A02F85A4};c
{D7949A66-D936-4028-9552-14F7DC50F38D};c
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION];r
"Amazon1ButtonTaskbarApp.exe"=-,r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\D2A425F473650034677A7A857BC08240\SourceList];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\D2A425F473650034677A7A857BC08240];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AppDataLow\Software\Amazon\Amazon1ButtonApp];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AppDataLow\Software\Amazon];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Active Setup\Installed Components\{981b174d-7733-4e7f-b89d-6545a7c21838}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\MAIN\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{B6DCCCD3-520D-4485-B642-FCC136CE12C3}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Amazon1ButtonBrowserHelper.Amazon1ButtonBHO\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Amazon1ButtonBrowserHelper.Amazon1ButtonBHO];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Amazon1ButtonRuntime.Amazon1ButtonRuntime\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Amazon1ButtonRuntime.Amazon1ButtonRuntime];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Amazon1ButtonRuntime.AmazonRuntimeServer\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AmazonAppIE.AppGateway\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AmazonAppIE.AppGateway];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AmazonAppIE.GadgetGateway\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AmazonAppIE.GadgetGateway];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\Amazon1ButtonBrowserHelper.dll];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\Amazon1ButtonRuntime.dll];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\AmazonAppIE.dll];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\{7F46C358-270D-4791-A579-AD1DDA1A3F7B}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\{87BDDAA1-CB99-4B47-89F6-7651D7731BC6}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\{ABD8D96F-8F32-4167-B31F-FED987846B81}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\{D2E5FFD9-E488-4844-8C6D-051AA67C99F2}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}\InprocServer32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}\ProgID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}\VersionIndependentProgID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}\InprocServer32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}\ProgID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}\VersionIndependentProgID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BD6ECB00-7C4A-4F97-B425-44117F2A7AAE}\InprocServer32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BD6ECB00-7C4A-4F97-B425-44117F2A7AAE}\ProgID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{BD6ECB00-7C4A-4F97-B425-44117F2A7AAE}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E4ADC61E-D06A-4E0E-8582-78C809CC8450}\InprocServer32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E4ADC61E-D06A-4E0E-8582-78C809CC8450}\ProgID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{E4ADC61E-D06A-4E0E-8582-78C809CC8450}\VersionIndependentProgID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\3DCCCD6BD02558446B24CF1C63EC213C\SourceList];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\3DCCCD6BD02558446B24CF1C63EC213C];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Interface\{FD1B7376-A344-48BD-857D-C87B4D8502EF}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{48DDEC26-CEC3-478E-9566-0842DAF10CEA}\1.0];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{48DDEC26-CEC3-478E-9566-0842DAF10CEA}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{48DDEC26-CEC3-478E-9566-0842DAF10CEA}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0\0\win64];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}\InprocServer32];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}\ProgID];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}\VersionIndependentProgID];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{6557DB6C-EFE1-45AC-92A6-FBB1554B7502}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}\InprocServer32];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}\ProgID];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}\VersionIndependentProgID];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{BAC72C85-CEC6-4B86-AF06-FA20C259FAB8}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{BD6ECB00-7C4A-4F97-B425-44117F2A7AAE}\InprocServer32];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{BD6ECB00-7C4A-4F97-B425-44117F2A7AAE}\ProgID];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{BD6ECB00-7C4A-4F97-B425-44117F2A7AAE}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{E4ADC61E-D06A-4E0E-8582-78C809CC8450}\InprocServer32];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{E4ADC61E-D06A-4E0E-8582-78C809CC8450}\ProgID];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\CLSID\{E4ADC61E-D06A-4E0E-8582-78C809CC8450}\VersionIndependentProgID];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\Interface\{FD1B7376-A344-48BD-857D-C87B4D8502EF}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\Amazon1ButtonBrowserHelper.dll];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\Amazon1ButtonRuntime.dll];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\AmazonAppIE.dll];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\{7F46C358-270D-4791-A579-AD1DDA1A3F7B}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\{87BDDAA1-CB99-4B47-89F6-7651D7731BC6}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\{ABD8D96F-8F32-4167-B31F-FED987846B81}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\AppID\{D2E5FFD9-E488-4844-8C6D-051AA67C99F2}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{48DDEC26-CEC3-478E-9566-0842DAF10CEA}\1.0];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{48DDEC26-CEC3-478E-9566-0842DAF10CEA}\1.0\0\win32];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{48DDEC26-CEC3-478E-9566-0842DAF10CEA}\1.0\HELPDIR];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0\0\win32];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0\0\win64];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{921462B2-5269-45A2-AA8D-F8F7A3690255}\1.0\HELPDIR];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0\0\win32];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0\0\win64];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Wow6432Node\TypeLib\{EB2BEAEF-150C-4DE4-9D09-F16403C22769}\1.0\HELPDIR];r64
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Meer informatie vind je in de handleiding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.