Ga naar inhoud

Windows verkenner werkt niet meer


NicoleJ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb met de stofzuiger alle spleten en roosteropeningen van de laptop gereinigd.

Ik heb ook 2 deksels onderaan verwijderd (moederbord en vaste schijf) - alles was brandschoon.

De ventilator was niet te zien! maar die is misschien ook proper.

Ik heb een Acer Aspire 7738G (2009) en om geen stommiteiten te doen, heb ik met google een handleiding gevonden om aan te ventilator te geraken.

Deze is echter zo goed verstopt dat je de ganse laptop moet ontmantelen (bovenaan klavier eruit en onderste en bovenste plaat en een heleboel stekkertjes loskoppelen). Ik blijf er liever af als het niet echt nodig is. Zie je nog een andere oplossing? 

Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/K5PJIpxfZVGiWdaGnH666W4

 

Momenteel voelt laptop koel aan.

 

Nog een opmerking:

Ik heb 'HiSuite' , een programmaatje om foto's van mijn smartphone Huawei te exporteren naar mijn fotomappen in laptop.

Dit gebeurt met een USB kabeltje en gaat perfect !!!

Mijn Sony fotoapparaat werkt met SDcard. De SD kaart kan rechtstreeks in de laptop, maar je kan ook met een USB kabeltje werken.
Echter valt de windows verkenneer steeds uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.