Ga naar inhoud

SLsvc.exe - CPU gebruik


N1bby

Aanbevolen berichten

Dan proberen we een andere tool.

 

Download ComboFix van één van deze locaties:
Link 1
Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

1. Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix.

Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen: Klik hier

2. Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw gestart moet worden, dit is normaal.
3. Dubbelklik op "Combofix.exe" om de tool te starten.
4. Klik niet in het scherm van Combofix als deze actief is, hierdoor kan de 'tool' vastlopen.

Noot !!! Als er een error wordt getoond met de melding "Illegal operation attempted on a registery key that has been marked for deletion", herstart dan de computer.

5. Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken.

Voeg dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) als bijlage toe aan je volgende bericht.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo.

Volgende stap.

 

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.
Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.

Meer informatie vind je in de handleiding.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De logjes van AdwCleaner zijn OK.

Download Delfix by Xplode naar het bureaublad.
Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.
De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

Ik niet zo'n voorstander van "booster" programma's en programma's als Advanced system care
Meestal kunnen ze hun beloften niet waar maken en in veel gevallen krijg je er vroeg of laat problemen mee.
Je weet niet welke instellingen er worden aangepast en als het fout gaat, kan je dus ook niets terugzetten of herstellen.
In veel van die tools zitten ook veiligheidslekken waardoor je kwetsbaar bent voor besmettingen.
Ik zou Advanced System Care verwijderen en daarna het register opruimen met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 
Installeer het
 (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op
Registeren vervolgens op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan
Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de
 handleiding. 

 

Als je problemen hebt kan je best even bij ons langs komen.

Wij helpen je graag verder en wij doen het met veilige en gratis tools.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey kweezie,

 

Ik vertrek zo direct naar een festival tot maandag. Zal de volgende stappen dan uitvoeren. (als ik dan nog iets kan lezen zonder koppijn)

Zeer bedankt al voor de hulp zover ! Mijn oud pc'tje draait al veel beter dan voor zover ik me nog kan herinneren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellow !

 

Ben wat later als beloofd.. :D

Heb nog wat problemen gehad met men harde schijf waar windows opstond. Pc begon raar te doen en te hangen. Achter enige tijd kreeg ik hem zelfs niet meer geboot tot bureaublad (ook niet in safe mode). Kon dit nog lezen in de logboek voor de pc helemaal tilt sloeg : 

"De structuur van het bestandssysteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume ACER." . Heb dan via system recovery een "chkdsk" gedaan in opdrachtpromp. En alles lijkt terug stabiel te lopen de laatste 24u. :) Weet niet echt wat er mis is gelopen. (misschien advanced system care :D)

 

Intussen ook deflix uitgevoerd, advanced system care verwijderd en register gescanned met ccleaner.

Origineel probleem (en veel meer) zijn nu opgelost !

Pc loopt veel beter dan ik had ooit had kunnen verwachten :xd:

Ik denk dat het topic nu wel gesloten kan worden .

 

Ik dank je zeeer voor alle hulp Kweezie !!! :adore::adore::adore::thank you-bor: 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.