Ga naar inhoud

Bureablad achtergrond


Aanbevolen berichten

Neen geen tweak programma gebruikt, ik zou niet weten waarom tweaken, als je simpelweg elke foto kan gebruiken als achtergrond.

Ik heb wel omdat ik als fotograaf nogal veel foto's heb enkele aparte files gemaakt waar foto's inzitten waaruit ik dan een foto kon selecteren.

Maar voor alle duidelijkheid dit heeft ook altijd gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af en herstart de pc.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

Probeer na het herstarten of je de achtergrond kan aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heeft blijkbaar enorm veel problemen opgelost!

Maar er bkijft er wel eentje hangen iets van Adobe; ActiveX/COM Issue    InProcServer32\C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll    HKCR\CLSID\{06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3}

Deze blijft gevonden worden elke keer ik die fix met CCcleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om een hulpelement van Adobe voor Internet Explorer.

Had je Internet Explorer nog open staan toen je deze opruiming deed met CCleaner?

Sluit eens alle browsers en doe dan de opruiming met CCleaner opnieuw.

Lukt het nu om ook de laatste vermelding op te ruimen.

 

16 uren geleden, Pastatrick zei:

Dit heeft blijkbaar enorm veel problemen opgelost!

De vraag is natuurlijk : is hiermee ook het probleem van de bureaublad achtergrond opgelost??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook niet van groot of essentieel belang voor de werking van je systeem of de browsers.

Ik zou me er verder geen zorgen over maken.

 

Quote

 

Op 15-9-2016 om 13:47, Pastatrick zei:

Dit heeft blijkbaar enorm veel problemen opgelost!

De vraag is natuurlijk : is hiermee ook het probleem van de bureaublad achtergrond opgelost??

Hierop kwam nog geen antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"De" manier die Porrelaar voorstelt is een manier om je bureaublad achtergrond te veranderen, maar dat is nu net het probleem zo werkte het inderdaad vroeger wel, alleen nu niet meer vandaar mijn bezoek aan jullie webiste...

Voor alle duidelijkheid als dit had gewerkt was ik nooit op jullie website terecht gekomen :-) want dan was het ook geen probleem geweest.

 

Misschien kunnen we aan de persoon die dezelfde problemen had (Falstring) vragen wanneer voor hem dit probleem is begonnen?

Ik bewaar sinds een tijdje al mijn foto's op een NAS misschien heeft dit hiermee te maken, dien ik ergens in mijn root directory de files aan te passen waar mijn computer op zoek gaat naar foto's voor de achtergrond, kan ik dit ergens opnieuw instellen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.