Ga naar inhoud

iemand een oplossing om outlook 2003 te kunnen gebruiken met TLS


wginneke

Aanbevolen berichten

ik heb problemen met outlook 2003: ik kan geen mails meer verzenden met mijn skynet-account, terwijl dit tot vorige week zonder problemen verliep. ik heb al terug een nieuwe account gemaakt, (geprobeerd met zowel pop3 als imap, alhoewel dat eigenlijk niet direct met de smtp te maken heeft) maar krijg geen mails meer buiten via de relay.skynet.be. (ook al verschillende poorten geprobeerd zonder resultaat)

 

het probleem is waarschijnlijk de beveiliging: ik vind overal instellingen voor het protocol tls terug, maar mijn outlook 2003 kent enkel ssl.

op internet heb ik gezien dat er ooit een hotfix geweest is 839629 om dit probleem te fixen maar die kan ik niet meer terug vinden (support voor office 2003 is al enkele maanden gestopt)

 

iemand een oplossing?

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of de hotfix 839629 die je vermeldt je probleem oplost (als je alle updates en service-packs van office 2003 binnengehaald hebt, zou die hotfix daar normaal gezien ook moeten bijzijn), maar je kan die op http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;839629 aanvragen:

 

Bij Hotfix selecteren klik je op "Laat hotfixes voor alle platformen en talen zien (1)" en vink dan het selectievakje aan.

Nog 2 maal je e-mailadres ingeven en een paar minuten later zit er een mail met de link in je postvak.

 

Succes!

 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.