Ga naar inhoud

Opnieuw valt uit!


Elke1988

Aanbevolen berichten

Ik heb mij pc terug geformateerd en dacht probleem opgelost was

Maar vandaag heb ik het weer zitten.

 

Logboek zegt: Kernel Power: Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.

 

Voeding is pas nieuw van Januari 2016

 

Kan iemand mij helpen om te bekijken of het werkelijk de voeding is ?

 

Voeding is Cosair RM 1000W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beide BSOD hebben verband met de USB poorten.

We gaan proberen die te herstellen.

 

Ga naar apparaatbeheer.
Dubbelklik op de usb controllers om ze allemaal te zien.
Klik de onderste aan met de rechter muisknop en kies voor installatie ongedaan maken.
Herhaal dit voor alle usb controllers.
Sluit  apparaatbeheer af en herstart de pc.
De usb drivers zullen opnieuw geïnstalleerd worden en de poorten worden geïnitialiseerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.