Ga naar inhoud

WP blog doet het niet in Edge


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

We hebben Wordpress blog opgezet  www.4disatravelblog.be en uiteraard willen we ook dat alle browsers de site mooi weergeeft.
Helaas in Edge komen de foto's gecomprimeerd door of de homepage komt ook half door. ( Dit hebben we niet in andere browsers)
Het is enkel bij een ' refresh' en even geduld hebben, dat plots alles mooi verschijnt. Dit komt niet professioneel over en als je weet dat de lezers na één seconde al weg zijn,
is dit heel vervelend vandaar mijn vraag iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen? 

 

Alle tips welkom!

 

Alvast bedankt

 

Groeten

 

Patricia

 

 

image005.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit gaat niet simpel zijn om op te lossen maarrr waar een weg is..is een wil dus ik ben in contact met Microsoft Community, bij de bron in de hoop op een oplossing te vinden.
Ik moet zoveel mogelijk voorbeelden doorsturen van hoe jullie dit beeld zien op jullie scherm..ik weet niet of ik in dit forum dat mag vragen maar je zou me ontzettend helpen
als je een printscreen zou willen doorsturen of feedback zou willen geven hoe jullie mijn blog  www.4disatravelblog.be  zien. Hoe meer voorbeelden van slechte layout ik kan 
doorsturen, hoe meer kans ik heb dat iemand dat gaat oplossen. Mijn email adres is (weggehaald). 
Als het PCH forum dit niet oké vinden, dan mag je m'n vraagje hier afsluiten.

Alvast bedankt!

Patricia 

 

modbreak: 'k haalde even je mailadres weg, want je mailadres open en bloot op het net zetten is vragen om spam in je mailbox.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, simpa zei:

Ik moet zoveel mogelijk voorbeelden doorsturen van hoe jullie dit beeld zien op jullie scherm

 

De screenshots kunnen ook hier op het forum worden geplaatst.

Microsoft kunt hier mee kijken wanneer u de link van dit topic doorgeeft aan Microsoft.

 

We bieden hulp aan via het open forum, niet via privé bericht !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd Microsoft kan mee kijken naar de screenshots hier en alvast dank voor je feedback.

Super dat het bij jou wel werkt, op onze 4 laptops niet...we hebben het cachegeheugen verwijdert en doet het nog steeds niet.. 
Komt de pagina ' Kijk op reizen'  ( submenu van Over ons) goed door bij jou?  Kan je hiervan een printscreen plaatsen aub? 
Alvast bedankt!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA zeker, die heb ik 03 augustus binnen gehaald.

 

Ga naar Instellingen  ☞  Bijwerken en beveiliging  ☞  Windows update.
Klik op Meer informatie.
Deze link wordt dan geopend
Klik op Jubileumupdate nu downloaden.

 

57a5fcf677eaf-Schermafbeelding_2016-08-0

 

Het kan even duren, dus wacht geduldig af.
En laat de pc met rust zolang de Anniversary update wordt uitgevoerd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.