Ga naar inhoud

WP blog doet het niet in Edge


Aanbevolen berichten

Bij mij is die ook vanaf begin vorige week binnen.

(downloaden en updaten kan een hele tijd duren: bij mij een half uur voor hij terug gebruikt kon worden en ik las vorige week zelfs bij iemand: anderhalf uur - als je de indruk hebt dat alles 'stilvalt', laat hem dan rustig maar doen - ga een tas koffie drinken of even wandelen of een terrasje doen :xd: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die update wordt ook maar 'in stukjes' uitgerold (lees: niet bij iedereen tegelijk: sommigen krijgen hem direct aangeboden, anderen moeten enkele dagen wachten), maar als je een 'binnenweg' kent, kan je hem zelf gaan binnenhalen zonder op een melding te moeten wachten ~ en ik ging hem dus zelf opzoeken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi! De upgrade heeft z'n nut gehad en mijn geduld wordt beloond :)

Dus het probleem zat niet in de WP site zelf maar bij Edge, wie nu zonder de Anniversary upgrade kijkt naar de blog, ziet de layout vervormd.
Dat ligt nogal gevoelig voor een reisbureau maarrr het percentage dat Edge gebruikt is in de minderheid heb ik zo gelezen, gelukkig dat andere
browsers er wel mee overweg kunnen. Opgelost :P

Alvast bedankt   @iEscape en @Passervoor jullie feedback.
Dit topic mag gesloten worden. Dank nogmaals dat dit forum bestaat.

Groetjes

Patricia 
 

edge .jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.