Ga naar inhoud

Geen geluid op pc


Have0

Aanbevolen berichten

Beste kweezie Wabbit,

het uitpakken lukt niet goed. Ik ben niet zo handig denk ik erin. Ik heb ook 7-ZIP gedownload. Probleem is dat bij uitpakken ik geen exe bestand zie.

Ook ben ik teruggegaan naar vorig herstelpunt omdat de instellingen pc op twee schermen kwijtraakte. Ik weet niet of het een het andere beinvloed.

Zal ik bij een p.c. van een ander bijv. de driver kunnen downloaden en uitgepakt op een stickje laten zetten of werkt dit niet ?

Bedankt voor uw tijd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie Wabbit, als ik het bestand open met 7-zip zie ik geen exe bestand.

Ik zie 6 bestanden dan. Zie bijlage. Ik weet niet welk bestand ik dan kan/moet openen. Het gaat om het tweede document onderaan.

 

aangepast door Have0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-7-2016 om 13:19, Have0 zei:

Probleem is dat bij uitpakken ik geen exe bestand zie.

Dat is omdat in "Map- en zoekopties" tabblad "Weergave"  een vinkje staat bij "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen. Als je dat vinkje verwijdert en dan op "Toepassen" en "OK" klikt dan ga je alle bekende extensies, waaronder exe, in het vervolg zien.

 

Nu je 7-Zip geïnstalleerd hebt moet je dat ZIP bestand niet zo maar gewoon openen met Windows maar uitpakken met 7 zip via een rechtermuisklik. Daarbij moet je een map kiezen waarin je dat ZIP-bestand wil uitpakken. Ten minste zo werkt dat met het progje WinRAR dat ik gebruik, maar ik verwacht dat dit ook zo is met 7-ZIP.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.