Ga naar inhoud

Geen geluid op pc


Have0

Aanbevolen berichten

Er blijkt iets mis te zijn met het zip bestand waardoor het niet volledig kan uitpakken.

We zullen dus een andere oplossing moeten zoeken en je mag het zip bestand verwijderen.

 

Normaal gezien zit de audio driver bij in het driver pakket voor je grafische kaart.

Je kan dit pakket hier downloaden.

Even naar onder scrollen en dan de Catalyst Software Suite versie 15.7.1 nemen.

Bestand downloaden en er op dubbelklikken om te installeren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie Wabbit, ik het het programma gedownload en geinstalleerd. Ik heb vervolgens de p.c. opnieuw opgestart maar toch blijft hij hetzelfde probleem aangeven. Geen apparaat voor geluidsweergave ingeschakeld. Doe ik toch iets verkeerd of ben ik iets vergeten ? Als ik kijk via configuratiescherm geluid. Geeft hij aan er zijn geen audioapparaten geïnstalleerd. Pas geleden is er een videokaart geinstalleerd zodat ik op 1 p.c. met 2 schermen tegelijk kan werken. Maar dit zou elkaar toch niet beïnvloeden lijkt me ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kweezie Wabbit, ik heb mijn p.c. ongeveer 4 weken terug naar de winkel gebracht en gevraagd of hij aangepast kon worden zodat ik op 2 schermen kan kijken met mijn p.c. dit wilde ik graag. Daarvoor moest er "iets"aangepast worden. Volgens mij heb ik daarna probleem met mijn geluid gekregen. Ik heb al weleens de p.c. naar een vorig herstelpunt gezet maar dan kan ik niet meer werken met 2 schermen. Dit wil zeggen dat ik op 2 schermen verschillende programma's kan zien.

Misschien heb ik het inderdaad verkeerd verwoord. Aan de achterkant van mijn p.c. zijn aansluitingen veranderd tweemaal zwart waardoor ik 2 schermen kan aansluiten. Dan zal de videokaart wel niet veranderd zijn denk ik. Winkel is dicht ivm vakantie dus ik kan het niet navragen maar daar ga ik vanuit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.