Ga naar inhoud

Geen geluid op pc


Have0

Aanbevolen berichten

Beste lezer, waarschijnlijk is er per abuis iets veranderd in mijn p.c.  Ik krijg geen geluid, via configuratiescherm zie ik tabblad en daarin vermelding er zijn geen audioapparaten geinstalleerd. Wat moet ik doen zodat ik toch de boxen, die aangesloten zijn op mijn pc, weer kan beluisteren ?

Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kweezie Wabbit, ik heb recent een videokaart laten plaatsen in mijn p.c. waardoor ik nu 2 schermen tegelijkertijd kan gebruiken. Tot ik vorig herstelpunt gebruikte was ik de instelling van de twee schermen appart gebruiken kwijt. Kan ik een andere oplossing kiezen ? Een driver opnieuw installeren of zo ? Ik weet niet alleen hoe en wat ? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.
Kijk of er apparaten bij staan met een foutmelding (rode X of gele driehoek).
Ga naar dit apparaat, klik er op met rechts en kies Eigenschappen.
Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: rechtsklik op de eerste regel en kies kopiëren, plak vervolgens deze gegevens in je volgende bericht.

 

 

Maak ook eens een speccy logje zoals hieronder aangegeven.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, extra opties aangeboden worden, mag je die allemaal uitvinken. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het speccy logje ook plaatsen zoals gevraagd?

 

Je kan misschien al deze driver downloaden en installeren.

Scroll even naar onder op de pagina en zet een vinkje bij ik ben geen robot.

Dan kan je klikken op VGA_ATI_Bin_WIN7_32_WIN7_64_z875200.zip (261 Mb) om het bestand te downloaden.

Pak het bestand uit naar een zelfgekozen locatie en blader dan naar die locatie.

Dubbelklik op setup.exe en volg verder de instructies van de installer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.