Ga naar inhoud

PC start niet meer op.


JMD

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn C schijf via BEHEREN groter willen maken nu in plaats van ze groter te maken heb ik ze kleiner gemaakt met als gevolg dat mijn PC niet meer opstart. Met een cd schijf met Windows 7 op kan ik nog in System Recory Options komen daarin heb ik van alles geprobeerd maar het lukt niet. Via Load Drivers kom ik op de Desktop en via deze computer in Hard Disk Driver daarin in staat Boot (F:) Driver met al de bestanden van de C schijf in en al de mappen erin zijn met een slot gemarkeerd.  In de C schijf staan alleen nog maar 2 mappen BOOT en TEMP. Als ik iets aanklik in eender welke map in eender welke disk krijg ik het bericht " THE SPECIFIED LOCATION DOES NOT CONTAIN INFORMATION ABOUT YOUR HARDWARE".Ik heb nog van alles geprobeerd in de DISKPART prompt van MS DOS maar ik begrijp er niet veel van. Kan iemand me helpen met dit probleem.

 

Het besturingssysteem van mijn PC is Windows 7 Professional.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en brand: https://www.partitionwizard.com/partition-wizard-bootable-cd.html

Start hiermee je pc op. Je kunt dan de c:-partitie weer groter maken. Maak geen fouten anders ben je nog verder van huis.
Nadat je de wijziging hebt ingegeven moet deze nog doorgevoerd worden (waarschijnlijk met de knop "apply").
Of dat je probleem oplost weet ik echter niet.
Mogelijk dat andere meelezers je verder kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 2-8-2016 om 16:50, Veng zei:

Download en brand: https://www.partitionwizard.com/partition-wizard-bootable-cd.html

Start hiermee je pc op. Je kunt dan de c:-partitie weer groter maken. Maak geen fouten anders ben je nog verder van huis.
Nadat je de wijziging hebt ingegeven moet deze nog doorgevoerd worden (waarschijnlijk met de knop "apply").

 

Ben je hier mee aan de slag kunnen gaan?

Wat is de stand van zaken?

Kunnen we nog iets voor u betekenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 13 augustus 2016 om 21:38, droske zei:

 

Ben je hier mee aan de slag kunnen gaan?

Wat is de stand van zaken?

Kunnen we nog iets voor u betekenen?

Ook ik kan mijn PC niet meer opstarten als administrator! Er wordt steeds naar een wachtwoord gevraagd en het wachtwoord is juist. Heb geprobeerd in veilige modus op te starten, doch ook dit gaat verkeerd. Ik krijg altijd

 de aanmeldpagina te zien. Ook met een ander account lukt starten niet. DIt en nog andere problemen sinds overschakeling naar Windows 10. Hoe is dit op te lossen. Met dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.